1396-04-03 09:36
1243
0
40661
امام جمعه رامیان:

آل سعود و اسرائیل حامیان اصلی تروریست ها هستند

امام جمعه رامیان گفت: : آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیست، حامیان اصلی و مادی تروریست ها هستند و آمریکا در مقابل این جنایتها سکوت اختیار می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام حسین طاهری امام جمعه رامیان در آخرین جمعه ماه رمضان مصادف با روز قدس در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع مردم روزه دار رامیانی گفت: عربستان سعودی در یمن و رژیم صهیونیستی در کشورهای مسلمان نشین و خاورمیانه بیشترین آدم کشی و ناامنی را مرتکب می شودند.

وی اظهار کرد: گروههای داعشی از طرف  رژیم صهیونیستی جنگ نیابتی  انجام می دهند و هزاران مسلمان را کشته و آواره کرده است.

حجت الاسلام طاهری افزود: آل سعود و رژیم کودک کش صهیونیست، حامیان اصلی و مادی تروریست ها هستند و آمریکا در مقابل این جنایتها سکوت اختیار می کند.

حفظ وحدت و انسجام مسئولین از نتایج ترورهای اخیر در کشورمان بوده است و اقدام موشکی سپاه ایران علیه داعشی ها بجا، شایسته و مورد تایید همه مردم ایران اسلامی بود.

وی بیان کرد: ما انسانها در اجتماع زندگی می کنیم و قطعا اختلاف سلیقه هایی پیش خواهد آمد و دین راههای کنترل آن را نشان می دهد.

امام جمعه رامیان تصریح کرد: هدف از روزه گرفتن در ماه رمضان دوری از فحشا و منکر است و انسان باید خودش مراقبت کند تا جامعه ای ایده آل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.