1396-04-04 11:57
1812
0
40711
باحضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامیان برگزار شد؛

اختتامیه جزءخوانی قرآن کریم در کانون نعیم رامیان + تصاویر

مراسم اختتامیه جزءخوانی قرآن کریم با حضور مدیر آموزش پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، عضو هیات علمی جامعه المصطفی (ص) العالمیه قم و قاریان برجسته استانی در کانون نعیم رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، مراسم اختتامیه جزءخوانی قرآن کریم با حضور مدیر و معاونان آموزش پرورش و حجت الاسلام جلالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، حجتالاسلام آقامحمدی عضو هیات علمی جامعه المصطفی (ص) العالمیه قم و قاریان برجسته استانی در کانون نعیم رامیان برگزار شد.

داوود کوهساریان مدیر کانون نعیم رامیان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این محفل قرآنی به نام امام حسن مجتبی (ع) در تابستان سال 93 و در زمان مدیریت وقت زهرا بای تشکیل شد و هرساله برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ایجاد بستر مطمئن برای خانواده های دانش آموزانی که در فعالیت های تابستانی این کانون شرکت می نند، جذب دانش آموزان نوجوان و جوان و تربیت قرآنی آنها، فراهم کردن محیطی مناسب و ایجاد پایگاه قرآنی، جذب فرهنگیان بازنشسته و فراهم کردن فرصت مناسبی برای آموزش قرآن در این کانون از اهداف برگزاری این محفل است.

کوهساریان افزود: در طی این چهارسال شاهد به ثمر رسیدن این اهداف بوده و از اقشار مختلف در این محفل حضور دارند.

وی تصریح کرد: این محفل با مساعدت شرکت کنندگان در ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع) در طی چهار سال پذیرای افطاری بوده و مسائل مادی این کانون فقط از طریق بانیان خیر فراهم می شود.

اجرای تواشیح توسط گروه منتظران ظهور، قرادت قرآن و اهدای هدایایی به رسم یادبود به قاریان در این محفل از برنامه های این مراسم بود.

ekhna1

ekhna2

ekhna3

ekhna4

ekhna5

ekhna6

ekhna7

ekhna8

ekhna9

ekhna10

ekhna11

ekhna12

ekhna13

ekhna14

ekhna15

ekhna16

ekhna17

ekhna18

ekhna19

ekhna20

ekhna21

ekhna22

ekhna23

ekhna24

ekhna25

ekhna26

ekhna27

ekhna28

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.