1396-04-16 17:58
1341
0
41151
امام جمعه رامیان:

سپاه قدس باعث شده سوریه و عراق به دست تروریستها نیفتد/دعای طلب باران نمازگزاران رامیان

امام جمعه رامیان گفت: مسئولین سوری و عراق بارها اعلام کرده اند که حضور نیروهای ایرانی همچون سپاه قدس و حمایت مردم ایران و مقام معظم رهبری باعث شده تا این دو کشور به دست تروریستها نیفتد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، حجت الاسلام والمسلمین حسین طاهری امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته درباره شان و جایگاه انسان گفت: خداوند انسان را برای تعالی و بهشتی شدن خلق کرده است و انسان باید در این دنیا خدا را در کارهایش درنظر بگیرد و نتیجه خدانگری محبت و دوستی است.

وی اظهار کرد: اساس و فلسفه مقصد خلقت رسیدن به بهشت است و باید به ارزشهای دینی توجه شود.

حجت الاسلام طاهری افزود: مهمترین رمز دین اسلام ایجاد محبت و صله رحم است و جامعه سالم و امن با اعتماد به حسن ظن به همدیگر یک جامعه بهشتی را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به گرمی هوا و تاکید بر صرفه جویی مصارف انرژی، بیان کرد: طبق نظرات کارشناسان ایران با خشکسالی روبروست و باید بحران کمبود آب را جدی گرفت.

خطیب نماز جمعه رامیان با اشاره به وضعیت نابسامان خاورمیانه، عنوان کرد: وقوع جنگهای ویرانگر توسط دشمنان اسلام در سوریه، عراق و یمن توسط تفیری و داعش ها که با کشتار مسلمانان ادعای رفتن به بهشت را دارند.

امام جمعه رامیان تصریح کرد: مسئولین سوری و عراق بارها اعلام کرده اند که حضور نیروهای ایرانی همچون سپاه قدس و حمایت مردم ایران و مقام معظم رهبری باعث پیروزی این دو کشور شده است و اگر ایرانیان نبودند این دو کشور به دست تروریستها می افتاد.

در نماز جمعه این هفته، امام جمعه به همراه مردم دعای طلب باران رحمت الهی را از خداند تقاضا کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.