1396-04-22 05:07
1122
0
41358
فرماندار شهرستان رامیان:

قاچاق کالا وارز یک نوع فرار مالیاتی است

صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در جلسه قاچاق کالا و ارزشهرستان فرموند: قاچاق یک پدیده مذموم و یک نوع فرار از تعهدات اقتصادی در قبال دولت، مردم ، آیندگان و حتی گذشتگان و فروختن مملکت به بیگانه است.یک نوع پشت پا زدن به الگوی مصرف و یک خیانت به مجموعه تولیدی و مولد کشور وبه معنای کامل تر یک فرار مالیاتی صد درصدی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، صادقلو گفت: قاچاق می تواند اشتغال را کم کرده و تورم ایجاد کند، قاچاق یک نوع اشتغال کاذب است که همان بیکاری پنهان است که نه تنها ارزش افزوده برای نظام اقتصادی ایجاد نمی کند بلکه ارزش افزوده داخلی را نیز ضایع می کند. وکالاهای وارداتی کشورهای دیگر را جایگزین کالاهای تولید شده داخلی می کند وباعث افزایش بیکاری آشکار می شود.

وی افزود: اهمیت موضوع به حدی است که مقام معظم رهبری در 12 تیرماه سال 1381 فرمان مهمی رو در مورد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صادر فرمودند. نکته تاکید مهمی که در فرمان معظم له وجود دارد این است که جامعه هدف وآسیب زایی موثر و مهم پدیده قاچاق کالا و ارز در توان اقتصادی نظام امری فرا دستگاهی دانسته و ضرورت مشارکت و همکاری تمامی دستگاه هایی را که می توانند به نحوی در این امر دخیل باشند خطاب قرار داده اند.

فرماندار رامیان بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی، نظامی ،قضایی می بایست نقش آفرینی کنند وسهم و نسبت خودشان را در این موضوع احصاء و عملیاتی کنند.

1499753065 img 4221 640x480
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.