1396-04-23 17:02
1044
0
41442
فرماندار شهرستان رامیان خبر داد؛

قبولی ۴۲۱ سوادآموز در شهرستان رامیان

فرماندار شهرستان رامیان گفت: از ۵۳۱ نفر شرکت کننده در طرح سوادآموزی تعداد ۴۲۰ نفر سوادآموز کارنامه قبولی دریافت کردند.

 به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار، هدف از تشکیل این جلسه را تسریع و تسهیل فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و جایگاه تحقق آیه شریفه "امرهم شورا بینهم" دانست و گفت: جهت تحقق این امر همه مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی با آموزش وپرورش هستند.

وی در خصوص تجاری سازی فضاهای آموزشی، اوقات فراغت ( درپایگاه ها و رشته های مهارت آموزی دانش آمزان در سطح شهرستان) ،اسکان(پایگاههای طرح اسکان در شهرستان)، کمبود فضا، اتباع بیگانه و فاقدین شناسنامه و فرآیند ثبت نام از دانش آموزان اتباع خارجی مجاز، شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان و پیگیری مصوبات جلسه قبل مواردی را متذکر و ارائه کردند.

صادقلو  در مورد حجم ابلاغی سال گذشته شورای پشتیبانی سوادآموزی بیان کردند: 531 نفر در این طرح پوشش داده شده اند و420 نفر از آنها کارنامه قبولی دریافت کردند و در سال 96 حجم ابلاغی 620 نفر مدنظر می باشد که انشالله با همت و کوشش اعضای شورای پشتیبانی پوشش داده خواهد شد.

فرماندار رامیان بیان کرد: حسب دستور مقام معظم رهبری در خصوص حق تحصیل برای کلیه دانش آموزان اتباع خارجی چه مجاز و چه غیرمجاز ثبت نام از این دانش آموزان در مدارس سطح استان وشهرستان شروع شده که متاسفانه آمار ثبت نامی ها در شهرستان بالاست وبایستی فکراساسی دراین خصوص اندیشیده شود.

رییس شورای آپوزش و پرورش شهرشتان رامیان خطاب به مدیران ادارات کمیته امدادامام (ره) ، بهزیستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، پایگاههای بسیج و ... خواست تا در صورت برگزاری کلاس های اوقات فراغت، مشخصات دانش آموزان و رشته های مورد نظر را به دبیرخانه اوقات فراعت جهت جمع بندی و گزارش به فرمانداری اعلام نمایند

zma6 dsc 0471

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.