1396-05-28 11:58
1158
0
42923
در پی پیدا کردن جسد مفقود شدگان سیل زرین گل منتشر شد؛

تشکر دادستان مرکز استان از عضو شورای شهر خان ببین و بخشدار فندرسک/ حقی: از ظرفیت استانی برای یافتن مفقودی سیل استفاده شود

دادستان مرکز استان ضمن تقدیر از تلاشهای عضو شورای شهر خان ببین و بخشدار فندرسک خواستار استفاده از ظرفیتهای استانی برای پیدا کردن آقای نعمتی و رفع نگرانی ها و چشم انتظاری ها شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، دادستان مرکز استان ضمن تقدیر از تلاشهای عضو شورای شهر خان ببین و بخشدار فندرسک خواستار استفاده از ظرفیتهای استانی برای پیدا کردن آقای نعمتی و رفع نگرانی ها و چشم انتظاری ها شد.

پیام تقدیر و تشکر حجت الاسلام والمسلمین حقی دادستان مرکز استان:

خدمت همه دوستان و همشهریان ارجمند عرض سلام و احترام دارم لازمه همینجا از زحمات کلیه عزیزان مخصوصا جناب آقایان سید علی اکبر حسین عضو شورای شهر و رضا بیانی بخشدار محترم قدردانی کنم.

با هماهنگی های انجام شده انشاءالله از ظرفیت استان هم استفاده کنیم و با یاری ائمه معصومین (ع) خانواده محترم نعمتی و سمیعی و همچنین همشهریان عزیز را از چشم انتظاری بیرون بیاوریم.

گفتنی است، به علت سیل دو هفته گذشته در دهنه زرین گل شهرستان علی آباد کتول جواد نعمتی مسئول حراست شهرداری خان ببین به همراه همسر و فرزند سه ساله اش در آن سیل مفقود شدند و بعد از تجسس گروههای امدادی و مردمی خودروی این خانواده و همسر و فرزند پیدا شدند ولی همچنیان بعد از گذشت 9 روز جسد پدر خانواده پیدا نشده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.