1396-06-15 07:15
1495
0
43691
فرمانده نیروی زمینی ارتش در گنبدکاووس:

دشمنان با کوچک‌ترین خطا علیه ایران پاسخ کوبنده‌ای دریافت می‌کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پاسداری از کشورمان همه نیروهای مسلح انگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک‌ترین خطایی و توطئه‌ای انجام دهند پاسخ کوبنده‌ای از طرف ما دریافت خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری عصر دیروز در بازدید از پادگان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه نیروهای مسلح در رکاب فرمانده کل قوا هستند و به ملت ایران هم می‌گویم که فرزندانشان در مرزها با تمام قوا از خاک عزیزمان حفاظت می‌کنند.

وی افزود: برای پاسداری از کشورمان همه نیروهای مسلح انگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک‌ترین خطایی و توطئه‌ای انجام دهند پاسخ کوبنده‌ای از طرف ما دریافت خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از دیروز طرح مهارت‌آموزی برای سربازان را در دستور کار خود قرار دادیم و از این پس برنامه‌های نیروهای مسلح برای سربازان در کنار خدمت سربازی طرح مهارت‌آموزی هم خواهد بود.

qaboosnameh60

امیر حیدری با اشاره به اینکه در نیروی زمینی توجه به معیشت و خانواده باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین سرخط‌های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

وی اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تعبیر مقام عظمای ولایت و رهبری، ارتش مومن، مکتبی و در راستای تامین منافع ملت بزرگ ایران بوده و در این مسیر با تقدیم 50 هزار شهید غرور آفرین همچنان انقلابی، مصمم، آگاه و دشمن شناس به پیش می‌رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.