1396-06-15 14:02
1334
0
43714
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر رامیان:

دو جشن بزرگ ویژه دهه ولایت در رامیان برگزار می شود

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر رامیان از برگزاری دو جشن بزرگ به مناسبت دهه ولایت در رامیان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام محمدباقر جلالی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر رامیان در گفتگو با گل رامیان گفت: در فاصله اعیاد سعید غدیر تا قربان علاوه بر برگزاری محافل جشن در مساجد، برپایی ایستگاههای صلواتی و محافل انس با قرآن دوجشن بزرگ ویژه عید سعید غدیر در این شهر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: گروه ولایت تهران که سال گذشته با اجرای شان در این شهر با استقبال پرشور مردم مواجه شدند امسال نیز برای دومین بار با حضور در این شهر زمینه ایجاد شادی و نشاط معنوی را بوجود می آورند.

حجت الاسلام جلالی افزود: جشنی ویژه کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان پنجشنبه 16 شهریور ساعت 9:30 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامیان و نیز ساعت 20:30 شب در باغ تاشته برای عموم مردم برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه به همت حوزه بسیج سیدالشهدا، حوزه علمیه سعدیه خواهران، موسسات قرآنی ترنم نور و کوثر، ادارت فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی رامیان اجرا می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر رامیان تصریح کرد: برنامه های این گروه برای ایجاد پویایی و نشاط و در راستای نزدیک شدن و ارج نهادن به مقام شامخ ولایت و امامت و نیز مشارکت بیشتر عموم مردم در این گونه جشن‌ها  به مناسبت عید بزرگ مسلمین عید سعید غدیر است.

وی تصریح کرد: دهه امامت و ولایت را فرصتی برای پایه گذاری و تحقق اهداف غدیر و تجدید میثاق با صاحب غدیر است.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: غدیر حقیقتی به وسعت تاریخ است و تبیین و تعمیق فلسفه غدیر و مجاهدت و تلاش برای استقرار جامعه غدیر وظیفه ای بر عهده تمامی مسلمانان بوده و هم اکنون که نظام جمهوری اسامی حاکمیت یافته، این وظیفه بیشتر نمایان می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.