1396-06-21 12:58
1228
0
43951
فرماندار شهرستان رامیان:

پروژه های اولویت دار اقتصادمقاومتی رامیان حمایت می شوند

فرماندار شهرستان رامیان گفت: پروژه های الویت دار اقتصاد مقاومتی ارائه شود تا پس از بررسی تمام ظرفیت کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان در جهت حمایت از این پروژه ها عملیاتی شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار و رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان رامیان با اشاره به تأکید بر اقتصاد مقاومتی در بیانات مقام معظم رهبری و تبیین مبانی فکری و نظری آن در سیاستهای ابلاغی توسط معظم له گفت: فرماندهی اقتصادمقاومتی استان با نگاه به برنامه ششم توسعه، تکالیف و ظرفیت های دستگاهها اقدام به انعقاد تفاهم نامه هایی با دستگاههای اجرایی کرده که در جلسه گذشته جهادکشاورزی در این خصوص اقدام کرد.

وی اظهار کرد: ضروریست دستگاههای شهرستانی نیز برش شهرستانی حوزه اقتصاد مقاومتی را تهیه و به دنبال جذب سهم مطالبات شهرستان باشند.

صادقلو افزود: در بحث ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان اقداماتی توسط دستگاهها انجام شده که امیدواریم در حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهرستان گام های بلندی بر داریم.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان از اعضای کارگروه خواست تا پروژه های الویت دار اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود را ارائه نمایند تا پس از احصاء و بررسی و الویت بندی پروژه ها، تمام ظرفیت کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان در جهت حمایت از این پروژه ها عملیاتی شود.

جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان رامیان با حضور فرماندار و اعضای کارگروه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

moghavemm

moghavemm1

moghavemm2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.