1396-06-30 10:08
1276
0
44333
در آستانه فرارسیدن محرم الحرام برگزار شد؛

همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان+ تصاویر

در آستانه فرارسیدن محرم الحرام همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در اداره تبلیغات اسلامی رامیان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، همایش ائمه جمعه، جماعات و مبلغین شهرستان رامیان با حضور امام جمعه رامیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای رامیان و آزادشهر در اداره تبلیغات اسلامی رامیان برگزار شد.

سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان رامیان گفت: باید فعالیتهای خود را مسجدمحوری کنیم و از رواج سنتهای غلط، ایجاد شبهات و حلقه های عرفانی جلوگیری کرد.

وی، سوق دادن خیرین به سمت کمک به درمان بیماران صعب العلاج، بیان سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب از وظایف مهم روحانیون عنوان کرد.

زمانی افزود: بسیج و سپاه در حفظ دستاوردهای اسلامی و روحانیون در حفظ حریم آل الله و اهل بیت در تلاش و فعالیت هستند.

فرمانده سپاه شهرستان رامیان تصریح کرد: پیاده روی اربعین اوج قدرت نمایی نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با وقف نام خود را زنده نگه  دارید و احیای موقوفات بستگی به قشر خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه انجمن یاوران وقف برای یاری دادن به وقف تشکیل شد، خاطرنشان کرد: حداقل احکان اولیه را در مورد وقف و اوقاف به مردم بگویید و هزینه کردهای موقوفه ها را برای مردم تبیین کنید.

mobalegh3

mobalegh1

mobalegh2

mobalegh4

mobalegh5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.