1396-09-10 08:06
1216
0
47250
فرماندار شهرستان رامیان:

برون رفت از بحران آسیب های اجتماعی همت همه تشکل های مردمی و دستگاههای اجرایی را می طلبد

فرماندار شهرستان رامیان گفت: همت و بسیج تشکل های مردمی و دستگاههای اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی و برون رفت از بحران مسائل و آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ربیع الاول و میلاد با سعادت پیامبر مهربانی و دوستی حضرت محمد (ص) و هفته وحدت گفت: هدف از برگزاری این جلسه اجرای طرح تقسیم کارملی برای کنترل کاهش آسیب های اجتماعی است و برای برون رفت از بحران آسیب های اجتماعی همت همه دستگاههای اجرایی را می طلبد.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش روزافزون و فراگیر شبکه های مجازی و اجتماعی، استفاده ناصحیح و عدم شناخت کامل از این پدیده منجر به آسیب های اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی شده است.

صادقلو افزود: جایگاه و نقش روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و تشکلهای دینی در تولید محتوای دینی، فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی فردی و اجتماعی، ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری فضای مجازی، سبک زندگی اسلامی و ارتقای آموزه های دینی با رویکرد پیشگیری و کنترل آسیب ها و امنیت خانواده و تربیت اسلامی در فضای مجازی بسیار حائز اهیت است.

فرماندار شهرستان رامیان تصریح کرد: اعتیاد و مشروبات الکی، طلاق، حاشیه نشینی و مهاجرت را می توان از مهمترین عوامل آسیب های اجتماعی در جامعه نام برد.

وی، همکاری وهم افزایی، هماهنگی، انسجام بخشی، تمرکز و بسیج ظرفیت ها و توانمندی های همه دستگاهای اجرایی و نهادهای دولتی، گروه ها و تشکل های مردمی برای ارتقای سلامت اجتماعی و برون رفت از بحران مسائل و آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست.

جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامیان با حضور فرماندار این شهرستان، چراغعلی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، معصومی معاون اداره کل بهزیستی استان، بخشداران و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.