1396-11-10 11:57
1336
0
49792
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان خبر داد؛

تدارک ۲۸۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر/ برگزاری کرسی های تلاوت در مساجد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۲۸۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر امسال در این شهرستان اجرا شود.

 طوبی گلستان؛ حجت الاسلام محمدباقر جلالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان، شب گذشته (9 بهمن) در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان گفت: برای دهه فجر امسال 280 برنامه که بیش از 80 برنامه جزو برنامه های محوری و شاخص است در سطح شهرستان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در رامیان قالب قومیت ها ترکمن، ترک، فارس، بلوچ، سیستانی و ...  با دو مذهب شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند برای همین باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که همه آنها در برنامه ها مشارکت و حضور داشته باشند.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: برنامه 10 شب با انقلاب در 10 مسجد هرساله برگزار می شود اما امسال برنامه 10 شب در 30 مسجد را خواهیم داشت که هر شب در سه مسجد شاخص این برنامه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های تلاوت و محافل انس با قرآن در دهه فجر، گفت: دو قاری کشوری در دهه فجر در برنامه کرسی تلاوت حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: کرسی های تلاوت در خان ببین، جنگ شادی، همایش فضای مجازی و پیامدهای آن در زندگی در اردوگاه شیرآباد خان ببین و همایش اقتصادی مقاومتی، تولید و اشتغال در رامیان از دیگر برنامه های این ایام است.

وی گفت: همچنین دو مراسم دعای ندبه به صورت متمرکز و یادواره های شهدا نیز در این ایام برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامیان خاطرنشان کرد: همه این برنامه برای شورآفرینی و حضور گسترده مردم در روز 22 بهمن است که راهپیمایی این روز در 6 نقطه از شهرستان رامیان برگزار می شود.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.