1396-12-06 15:54
2649
1
50887
به همراه روسای ادارات شهرستان انجام شد؛

بازدید فرماندار رامیان از روستاهای باقرآباد، سیدکلاته و الهادی + تصاویر

فرماندار شهرستان رامیان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، روسای اداره راهداری، گاز، برق و آب از روستاهای الهادی، باقرآباد و سیدکلاته بازدید کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، سالاری فرماندار شهرستان رامیان، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، روسای اداره راهداری، گاز، برق و آب از روستاهای باقرآباد، سیدکلاته و الهادی بازدید کردند.

در بازدید از روستاهای باقرآباد و سیدکلاته فرماندار به همراه هیات همراه پس از ادای احترام ر گلزار شهدای این روستا تصمیماتی جهت بهسازی گلزار شهدا انجام شد.

فرماندار شهرستان رامیان و هیات همراه در این بازدید جهت بررسی مشکلات اساسی روستای سیدکلاته از قبیل احداث پل ماشین رو، ادامه پروژه طرح هادی و اجرای طرحهای گردشگری جهت درآمدزایی اهالی تصمیمات لازم را گرفتند.

در پایان از پروژه های پیاده روسازی و زیرسازی کوچه ها جهت آسفالت، جایگاه آتش نشانی روستای باقرآباد و تجهیزات اداری و بررسی امکانات رفاهی سربازان امریه این پایگاه آتش نشانی بازدید کردند.

diddfaarrr1

diddfaarrr2

diddfaarrr3

diddfaarrr4

diddfaarrr5

diddfaarrr6

diddfaarrr7

diddfaarrr8

روستای الهادی

diddfaarrr11

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ali

با عرض سلام احترام، تمامی 5 کتابخانه روستایی استان گلستان،که آقای قوانلو قول افتتاح آنها را داده بودند، بجز کتابخانه رضاآباد،بقیه افتتاح شدند. که قرار بود این کتابخانه نیز مانند سایر کتابخانه ها در دهه فجر افتتاح شود ولی این امر موجب نشد

0
0
پاسخ
1396-12-06 17:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.