1396-12-10 13:58
1672
0
51045
در نشستی با مردم و روسای ادارات مطرح شد:

نماینده: واگذاری شرکت تخته ارازگل به بخش خصوصی/ فرماندار: تغییر خط تولید به کاغذ سنگی

نشستی صمیمی با حضور سالاری فرماندار شهرستان رامیان، ابراهیمی نماینده مجلس، ابراهیمی بخشدار فندرسک و روسای ادارات آب، معاون اداره آب استان، رئیس بنیاد مسکن و رئیس کمیته امداد شهرستان در مسجد جامع روستای سعدآباد فندرسک برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، نشستی صمیمی با حضور سالاری فرماندار شهرستان رامیان، ابراهیمی نماینده مجلس، ابراهیمی بخشدار فندرسک و روسای ادارات آب، معاون اداره آب استان، رئیس بنیاد مسکن و رئیس کمیته امداد شهرستان در مسجد جامع روستای سعدآباد فندرسک برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی خاندوزی عضو شورا روستا به مشکلات مهم روستای سعدآباد از جمله آب شرب و نیز تعطیلی شرکت تخته روستای ارازگل پرداختند.

در ادامه این جلسه علیرضا ابراهیمی نماینده شهرستانهای رامیان و ازادشهر درباره مشکل تعطیلی شرکت تخته روستای ارازگل گفت: طبق برنامه دوم توسعه قطع درختان ممنوع شده است و همینطور دستگاه های شرکت فرسوده است لذا نامه نگاری ها انجام شده و قرار شد به بخش خصوصی واگذر شود.

محمدی معاون آبفا گلستان درباه آب شرب روستا گفت: از اواخر فرودین ماه سال ۹۷ بحث اصلاح شبکه آب شرب انجام می شود.

در ادامه محمود سالاری فرماندار شهرستان رامیان با بیان اینکه خدمت گذار مردم هستیم، اظهار کرد: از من و همچنین از عملکرد مدیران به بنده انتقاد کنید.

وی افزود: مدیرعامل شرکت تخته دعوت شده و تعهد داده است که خط تولید فعلی را به کاغذ سنگی تغییر دهد و همچنین مکاتبات با شرکت غدیر انجام شده و با سرمایه گذاری جدید این مشکل حل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله زاده درباره چراغ های سوخته خیابان ها که مردم در این درباره اعتراص دارند و بخشدار فندرسک قول مساعد دادند برای تعمیر و تعویض لامپ های سوخته را دادند.

neshnam1

neshnam2

neshnam3

neshnam4

neshnam5

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.