1397-01-05 09:49
1370
0
51937
فرمانده انتظامی رامیان:

آتش سوزی عمدی در خان ببین، همسر صاحبخانه را به کام مرگ برد

فرمانده انتظامی رامیان در شرق استان گلستان از وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی توسط مردی در حومه شهر خان ببین این شهرستان خبر داد و گفت: در این حادثه همسر 45 ساله این فرد فوت و دختر 21 ساله اش نیز دچار سوختگی 90 درصد شد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ دوم علی اکبر بای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دراین حادثه که بامداد روز شنبه هفته جاری رخ داد، یک مرد به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به آتش زدن واحد مسکونی خود که زن و فرزندش در آن خوابیده بودند، کرد.

وی افزود: در تحقیقات از این مرد که توسط پلیس دستگیر و به بزه خود اقرار کرده است، مشخص شد که وی پس از خوابیدن همسر و فرزندش که درب منزل را نیز از داخل قفل کرده بودند، با استفاده از بنزین، منزل مسکونی خود را به آتش کشیده که منجر فوت همسرش شده است.

سرهنگ بای اضافه کرد: بنابر اظهارات متهم، وی پس از آتش زدن منزل از اقدام خود پشیمان می شود اما به علت شدت آتش و داغ شدن درب آهنی منزل، نمی تواند همسر و فرزندش را نجات دهد. 

فرمانده انتظامی رامیان تصریح کرد: در این حادثه همسر متهم درمحل فوت شد و دختر او نیز با 90 درصد سوختگی به بیمارستان پنج آذر شهر گرگان منتقل شده است.

وی یادآور شد: واقع بودن منزل این فرد در یک زمین کشاورزی در حومه شهر خان ببین سبب شده تا دیگران متوجه این حادثه نشوند.

شهرستان رامیان با 85 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.