1397-02-11 09:02
1199
0
53069
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد؛

افتتاح مرکز جامع سلامت رامیان + تصاویر

مرکز جامع سلامت رامیان، با حضور نماینده، فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، فرمانده انتظامی گلستان، ائمه جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از گل رامیان، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در آیین افتتاحیه مرکز جامع سلامت رامیان گفت: این مرکز بعد از گذشت یک سال و نیم از کلنگ زنی آن با ۱۴۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه و بودجه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به سرانجام رسید.

وی اظهار کرد: ۵۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات داخلی این مرکز لازم است و در طول هفته های آینده به بهره برداری می رسد.

فاضل افزود: درمانگاه، اورژانس، ازمایشگاه، کلینیک تخصصی و دندانپزشکی و بهداشت خانواده و ... از بخش های این مرکز جامع سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افتتاح مرکز جامع دلند در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: امروز مراسم کلنگ مرکز جامع سلامت در شهرهای خان ببین و تاتارعلیا به زمین می خورد و در طول یک الی دو ماه آینده کلنگ مرکز جامع سلامت رضاآباد هم کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه نیمی از مردم دنیا از پوشش همگانی سلامت برخوردار نیستند، تصریح کرد: کاهش تحرک در استانهای شمالی بیش از ۱۲ درصد از میانگین کشوری بیشتر است و چهارهزار مرگ و میر بعلت مشکلات قلبی، عروقی در این استان اتفاق میفتد.

efsalja1

efsalja2

efsalja3

efsalja4

efsalja5

efsalja6

efsalja7

efsalja8

efsalja9

efsalja10

efsalja11

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.