1397-11-10 12:06
1423
0
60777
سالاری خبرداد؛

کلنگ زنی چندین پروژه به ارزش حدود 50 میلیارد در رامیان

فرماندار رامیان گفت: گفت: حدود 50 میلیارد پروژه دراین ایام کلنگ زنی خواهد شد که برای 1300 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، سالاری در نشست خبری چله انقلاب در گرگان اظهار کرد: محور توسعه رامیان گردشگری است و پارک جنگلی شیراباد، پارک جنگلی دلند و منطقه جنوب رامیان مورد استقابل سرمایه گذاران در بحث گردشگری است.

وی افزود: شهرستان رامیان با 90 هزار جمعیت شهری با اتکا به کشاورزی و خدمات است .

فرماندار رامیان افزود: در قبل از انقلاب حتی یک مورد شهر وروستای این شهرستان با وجودیکه لوله گاز از آنجا عبورمی کرده گازکشی نبوده است اما بعد انقلاب حتی به روستاهای صعب العبور رامیان نیز انتقال گاز داشتیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب روستاهای رامیان جاده اسفالته و حتی ایمن نداشتند اما بعد از انقلاب تمام روستاهای دارای کد از جاده اسفالته برخوردارند.

سالاری افزود: شاید این تصور به وجود بیاید چنین رشدی در تمام دنیا انجام شده اما به عنوان تحصیلکرده دانشگاه معتبراگر یک مقایسه نسبی با کشورهای هم جوارکنیم می بینیم این رشد قابل قیاس با کشورهای همسایه نیست و حتی در برخی کشورهای توسعه یافته هم این توسعه نامتوازن است.

 وی توضیح داد: به لطف نظام 61 روستای رامیان دارای دهیاری و شورا هستند درحالی که قبل از انقلاب هیچ کدام از آنها دارای ساختار مدیریتی نبودند .

فرماندار رامیان درخصوص برنامه های فرهنگی این ایام گفت: 35 مورد برنامه های جشن با لحاظ احساسات مذهبی مردم که مصادف با ایام فاطمیه شده برای این ایام در نظر گرفتیم.

وی توضیح داد:غبارروبی گلزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، دیداربا خانواده شهدای انقلاب، برگزاری یادواره شهدا به صورت متمرکز،برپایی نمایشگاه و جشنواره در سطح شهرستان،برگزاری مسابقات ورزشی با موضوعات انقلاب، برگزاری نشستهای گفتمان انقلابی از جمله این برنامه است.

سالاری افزود: افتتاح خانه عالم، انتقال اب شرب، طرح تجهیز اراضی شالیزاری.احداث مخزن روستای شفیع اباد، افتتاح مسکن مددجویان،افتتاح مدرسه 12 کلاسه رضاآباد،افتتاح پارک روستایی سازه های ابی رامیان از جمله پروها است.

وی گفت: تربیت مدیران جهادی از خدمات دیگر انقلاب بوده است در حالی که قبل از انقلاب حتی پزشکان کشورهم ازهند و پاکستان وارد می شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.