1395-12-09 14:58
1315
0
35829
همزمان با ایام فاطمیه (س)؛

آغوش علی‎آبادی‎ها برای 3 لاله خوشنام باز می‎شود

فرمانده سپاه پاسداران علی آباد کتول از حضور 3 شهید گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهیدان همزمان با ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود بیات کوهسار در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه حضور شهدا را زمینه ساز تقویت روحیه ایثارگری و خودباوری دانست و اظهار کرد: اقتدار و امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون همین شهدایی است که از جان خود برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی گذشتند.

وی با اشاره به برنامه های استقبال و تشییع این 3 شهید گرانقدر، گفت: آیین استقبال این شهیدان ساعت 17 روز سه شنبه 10 اسفند ماه جاری از میدان ولایت به سمت مصلی امام رضا (ع) این شهرستان برگزار می شود.

بیات افزود: پس از مراسم استقبال از این شهدای عزیز، پیکر مطهر آن ها روی دستان مردم ولایتمدار علی آباد کتول به مصلی امام رضا (ع) منتقل و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور این بزرگواران در مصلی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آیین تشییع این 3 شهید بزرگوار نیز ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 11 اسفندماه جاری از مقابل مسجد محمدیه تا میدان ولایت علی آباد کتول، با حضور مردم شهید پرور این شهرستان تشییع می شود.

بیات افزود: پس از برگزاری مراسم تشییع این شهدای گمنام، پیکر مطهر مطهر یک شهید به دانشکده فنی امام خمینی (ره) علی آباد کتول و پیکر 2 شهید هم به شهر مزرعه کتول منتقل می شود تا خاک این نقاط را به وجود خود مزین کنند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آبادکتول در ادامه با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسمات، خاطر نشان کرد: حضور مردم در مراسم شهدا، تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا است.

شهرستان علی آباد کتول در حال حاضر دارای 19 شهید گمنام است که گلزار مطهر آن ها در پارک انقلاب علی آباد کتول، شهر فاضل آباد، شهر سنگدوین، روستای کوهستانی الستان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان قرار دارد و با آمدن این 3 شهید تعداد این بزرگواران به 22 تن می رسد.

shhidgomnam1

shhidgomnam1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.