1396-02-16 12:56
1308
0
38687
رئیس هلال احمر علی آبادکتول:

جسد کوهنورد سقوط کرده در آبشار شفیع‎آباد علی آبادکتول کشف شد

رئیس هلال احمر شهرستان علی آبادکتول گفت: جسد کوهنورد سقوط کرده در آبشار شفیع‎آباد پس از ۱۲ ساعت تلاش نیروهای امدادی کشف شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، رضا حاجیلری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از  بیش از 12ساعت عملیات نفس‎گیر و طاقت فرسای جسد کوهنورد سقوط کرده از آبشار روستای شفیع آباد انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: طی گزارش واصله به کشیک امداد و نجات استان گلستان  مبنی بر سقوط فردی کوهنورد از آبشار روستای شفیع آباد به عمق دره،  ساعت 13:57 دقیقه روز گذشته  پس از تکمیل اطلاعات و با توجه به طولانی بودن و صعب‎العبور بودن منطقه و شرایط جغرافیایی خاص و کوهستانی بودن محل حادثه، بلافاصله تیم‎های عملیاتی متخصص کوهستان با تجهیزات و امکانات کامل تخصصی به منطقه اعزام شدند.

رئیس هلال احمرشهرستان علی آبادکتول یادآور شد: این تیم‎های امدادی پس از طی مسافت زیاد موفق شدند بوسیله کارگاه‎های خاص عملیات کوهستان پیکر کوهنورد مذکور را از عمق دره خارج کنند.

حاجیلری با اشاره به طولانی بودن مسیر در این عملیات افزود، تعداد24 نفر عوامل امدادی جمعیت هلال احمر با یک دستگاه آمبولانس و 3 دستگاه خودروی کمک‎دار به همراه 7 نفر نیروهای مردمی و یک راس چهارپا برای انتقال جسد این کوهنورد همکاری داشته‌اند.

وی گفت: یک تیم کوهنوردی ازخراسان رضوی در آبشارشفیع آباد حضور پیدا کرده که یکی از اعضاء فردی حدود 42 ساله از ارتفاع آبشار به پایین دره سقوط و فوت می‎کند و توسط تیم هلال احمرشهرستان منتقل و برای سیر مراحل قانونی به مقامات انتظامی شهرستان  تحویل داده می‎شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.