1396-04-07 16:56
1231
0
40810
بخشدار کمالان:

شورای معتمدین بازوی دستگاه قضا/ مشارکت مردمی آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

بخشدار کمالان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به لزوم مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: شورای مردمی معتمدین بخش کمالان در راستای کاهش مشکلات اجتماعی تشکیل شده و بازوی توانمندی دستگاه قضا است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سید رحمت اله میردیلمی در دیدار مدیران اجرایی با امام جمعه و مسئولین قضایی بخش کمالان شهرستان علی آباد کتول بیان کرد: قوای سه گانه در جامعه اسلامی با وجود استقلال، برای تقویت بنیه های فرهنگی و اجتماعی جامعه با یکدیگر وحدت دارند که این مهم سبب ارائه خدماتی ارزشمند به ملت شده است.

وی در ادامه با اشاره به شکل گیری شورای معتمدین در بخش کمالان اظهار کرد: همه ی ما در برابر معضلات و آسیب های اجتماعی مسئولیم و باید از توان خود و با مشارکت مردم برای رفع آن تلاش کنیم. در همین راستا شورای معتمدین بخش کمالان نیز با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی در روستاها و شهر فاضل آباد شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کرد.

میردیلمی اذعان کرد: ورود دستگاه قضایی برای حل و فصل بسیاری از مشکلات اجتماعی می تواند اثرگذار باشد اما شورای معتمدین بازوی توانمندی برای دستگاه قضایی است که می تواند در حل و فصل بسیاری از پرونده ها با این دستگاه همکاری کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.