1396-04-28 14:04
1582
0
41649
فرماندار علی آباد کتول:

تحکیم بنیان خانواده تضمین بقای مطلوب نسل آینده است

فرماندار علی آباد کتول خانواده را مهمترین نهاد تربیتی و پشتوانه رشد و تعالی کشور دانست و گفت: تحکیم بنیان خانواده تضمین بقای مطلوب نسل آینده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ احمد تجری مفرد در حاشیه بازدید از کلاس های آموزش مهارت های زندگی این شهرستان بیان کرد: برگزاری دوره های مهارت زندگی پیش از ازدواج بسیار مفید و موثر بوده است.

وی خانواده را از عوامل مهم انتقال فرهنگ، اندیشه، اخلاق، اعتقادات وسنت ها به نسل آینده دانست و افزود: خانواده اثرگذارترین نهاد در تربیت و پرورش سرمایه های انسانی و بزرگترین پشتوانه های رشد و تعالی کشورها است.

تجری مفرد تصریح کرد: تکریم و تقویت بنیان خانواده، سرمایه گذاری برای نسل آینده و تضمین بقای مطلوب جامعه است.

وی اذعان کرد: توانمند سازی، آگاهی بخشی و فرهنگ سازی میان خانواده ها، از مهمترین راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی است که دوره های آموزشی طرح صیانت از خانواده شهرستان علی آباد کتول در همین راستا برگزار می شود.

فرماندار علی آباد کتول خاطر نشان کرد: طرح آموزش مهارت های زندگی با هدف صیانت از خانواده، توسط شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی در حال اجرا است و با دعوت از کارشناسان دینی و خانواده و برگزاری کلاس های آموزشی ویژه زوج های جوان، مهارت های لازم برای آغاز زندگی را به آن ها آموزش داده می شود.

 sianat1

sianat1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.