1396-05-09 15:02
1670
0
42148
با توجه به حضور تیم کانیار در مسابقات کشوری؛

احداث اولین زمین والیبال ساحلی در شهرستان علی آبادکتول

زمین والیبال ساحلی شهرستان در زمینی به مساحت 800 متر مربع در دو زمین تمرینی و مسابقه و جایگاه تماشاگران احداث و راه اندازی می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ واليبال را مي توان ورزش اول استان گلستان ناميد. علاقه مندی به واليبال در اين استان حد و مرزي ندارد و اين رشته ورزشي مهيج و با نشاط، در همه شهر ها و روستاهاي استان جريان دارد. واليبال به مراسم عروسي و ساير اعياد مردم اين استان هيجان مي بخشد و آن را مي توان بخش نوستالژيک و خاطره انگيز مراسم هاي شادي در اين استان ناميد. شايد واليبال را بتوان يکي از عوامل وحدت مثال زدني فارس و ترکمن در اين استان قلمداد کرد.

در شهرستان علی آباد کتول نیز والیبال علاقه مندان فراوانی دارند و با وجود کمبود امکانات و عدم برگزاری مسابقات به صورت لیگ یا باشگاهی باز هم والیبال در شهرستان جریان دارد و جوانان زیادی به این رشته گرایش پیدا کرده اند. والیبال ساحلی نیز یکی از رشته های والیبال است که در چند سال اخیر کانون توجهات ورزش دوستان شده است.

 این ورزش که نسبت امکانات والیبال سالنی تجهیزات و افراد کمتری نیاز دارد، در شهرهای ساحلی ایران جا افتاده است و مسابقات قهرمانی کشور همه ساله در چندین مرحله برگزار می گردد که تیم شهرستان با حمایت هتل کانیار افتخارات قابل توجهی در این رشته کسب کرده است.

 در همین راستا و به منظور گسترش ورزش والیبال ساحلی و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای انجام بازی های کشوری در این شهرستان، مقدمات احداث زمین والیبال ساحلی در شهرستان فراهم شده است و بزودی ساخت اولین زمین والیبال ساحلی استان با همکاری اداره ورزش و جوانان و تعاون روستایی و هتل کانیار در شهرستان آغاز می شود.

محمد علی آبادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان علی آباد کتول در خصوص احداث اولین زمین والیبال ساحلی در شهرستان گفت: با توجه به حضور تیم والیبال ساحلی هتل کانیار در مسابقات لیگ برتر کشوری اولین زمین والیبال ساحلی شهرستان در زمینی به مساحت 800 متر مربع در دو زمین تمرینی و مسابقه و جایگاه تماشاگران احداث و راه اندازی می شود. وی افزود این زمین در محل اداره تعاون روستایی قرار دارد و پس از احداث مردم علاقه مند به والیبال در این شهرستان می توانند میزبان شایسته ای برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری این رشته باشند.

سید حسن حسینی مدیر عامل تیم هتل کانیار نیز ضمن قدردانی از توجه مسئولان شهر به رشته والیبال گفت: تیم والیبال ساحلی کانیار متعلق به مردم شهر است و با استان گلستان و شهرستان زیبای علی آباد کتول در رقابت ها شرکت می کنیم. بدون شک همكاری و همیاری شایسته همه مسئولین شهرستان در توسعه وزش شهرستان به ویژه والیبال تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با کسب نتایج در خور والیبال شهرستان، پاسخگوی زحمات مسئولین و حمایت های شهروندان باشیم.

علی هدایتی رئیس هیأت والیبال شهرستان نیز در این جلسه اعلام کرد در برنامه آینده با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و تعاون روستایی قصد داریم، زمین والیبال استاندارد فضای باز و زمین والیبال خاکی را نیز  راه اندازی کنیم.

شایان ذکر است با احداث و راه اندازی نخستین زمین والیبال ساحلی شهرستان ضمن امکان میزبانی لیگ برتر مسابقات والیبال ساحلی کشوری در شهرستان با همکاری هیئت والیبال دوره داوری و مربیگری والیبال ساحلی نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.