1396-06-15 09:55
3616
0
43710
به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت؛

برگزاری مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در علی آباد کتول + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت یک دوره مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در محل اداره تعاون روستایی شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ در این رقابت ها که به همت اداره ورزش و جوانان و اداره تعاون روستایی شهرستان علی آباد کتول برگزار گردید بیش از ۵۰ نفر از ورزشکاران شهرستان در رشته های ورزشی کشتی سنتی ( با شال)  و طناب کشی با هم به رقابت پرداختند.

ابوالحسن هدایتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد اوقات فراغت سالم برای جوانان ، توسعه وترویج بازیهای بومی ومحلی دربین عموم مردم، ایجاد و نشاط وصمیمیت در بین جامعه روستایی شهرستان ، معرفی ورزشهای سنتی به نسل جدید و جوان، کسب تجربه در کنار رقابت با بزرگسالان و پیشکوستان، زنده نگه داشتن آئین ها و ورزش های سنتی در کنار حفظ ارزش های اسلامی، اعیاد و آئین های مذهبی می باشد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان همچنین از زحمات آقای علی آبادی مسئول شرکت تعاونی روستایی در اجرای این مراسم و حمایت از ورزش شهرستان قدر دانی کرد و گفت: ورزش در شهرستان علی آباد نیاز به حمایت جدی و همه جانبه از سوی اقشار مختلف دارد. امید واریم با تلاش همه دست اندر کاران دولتی و علاقه مندان به ورزش در بخش خصوصی ، زمینه را برای شکوفایی همه جانبه ورزش در شهرستان فراهم کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از حامیان مالی و اجرایی این همایش ، اداره تعاون و روستایی شهرستان ، بخشداری مرکزی، صنایع چوب امین(زنده یاد امین هدایتی) ، لوازم ورزشی پویا ، هیات کشتی شهرستان و شرکت تعاون روستایی (پیام) از برگزاری مسابقات مختلف دیگر در سطح شهرستان در آینده نزدیک خبر دادند.

در پایان این رقابت ها در بخش طناب کشی تیمهای اداره تعاون روستایی ( پیچک محله)، باشگاه بدن سازی علم و قدرت و روستای حکیم آباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در بخش کشتی سنتی ( باشال) نیز در وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلو عماد سوخته سرایی ، وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلو علی اسلانی، وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلو محمد حسین کتولی و وزن ۹۰+ مجید علمشاهی عناوین نخست را از آن خود نمودند. در پایان این رقابت ها نیز از نفرات برتر با اهدای جوایز نقدی و یک راس گوسفند قدردانی به عمل آمد.

برگزاری مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در شهرستان علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در شهرستان علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در شهرستان علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مسابقات طناب کشی و کشتی سنتی ( با شال) در شهرستان علی آباد کتول + تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.