1396-07-19 19:56
1556
0
45148
رونق توریسم با اعمال شاقه!

پذیرایی از گردشگران با عطر زباله در جاده زرین گل + تصاویر

شهرستان علی آباد کتول 3 نقطه ویژه برای رشد صنعت توریسم دارد که در بعضی نقاط آن با اعمال شاقه ای همچون طعم تعفن کوه های زباله اقدام به جذب گردشگران کرده است!

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ علی آباد کتول- جاده زرین گل- اینجا معبر ورود به جنگل و 7 روستای زیبا در دل کوهستان است که مردم و مسئولان برای رونق اقتصادی آینده این شهرستان به آن امید بسته اند و اداره میراث فرهنگی – گردشگری و سایر دستگاه های ذیربط نیز برای افزایش حضور گردشگران در آن برنامه ریزی می کنند.

اهالی روستاهای شیری آباد، سیاه رودبار، افراتخته، میان رستاق، چینو، خاک پیرزن، زرین گل، گردشگران و طبیعت دوستان هر روز از این جاده عبور می کنند. جاده ای که قرار بود مناظر زیبای جنگلی و زمین های کشاورزی آن چشم نواز رهگذران باشد اما حالا در همان ابتدای راه، حفره های مصنوعی بزرگی که بر اثر برداشت بی رویه شن و ماسه از زمین های کشاورزی به وجود آمده و بوی تعفن کوه های زباله حال هر انسان خوش ذوق و ایضا بد ذوقی را متحول می کند.

به نظر می آید این کوه های زباله و آن حفره های بزرگ کنار جاده از برنامه های اساسی دستگاه های ذیربط برای جذب گردشگران است که همه ی بار زحمت آن را شهرداری به دوش می کشد...!!!

saitzobaleh1

saitzobaleh1

saitzobaleh1

saitzobaleh1

saitzobaleh1

saitzobaleh1

saitzobaleh1

* این تصاویر هنگام خالی بودن سایت زباله، ثبت شده است

saitzobaleh8

*برداشت های بی رویه شن و ماسه در جاده زرین گل

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.