1396-07-20 18:58
1418
0
45183
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای علی آباد کتول تشریح کرد؛

اقدامات راهداری علی آباد کتول در 6 ماه نخست 96

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علی آباد کتول گفت: این اداره در در شش ماه نخست سال 96 7 محور شهری و روستایی را آسفالت، 312 شاخه گاردریل و 230 کاهنده سرعت را نصب و ترمیم و همچنین 850 کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت ها در شهرستان اهدا کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ عبدالحمید بدراقی در نشست با خبرنگاران با اشاره به وضعیت راه های این شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: این شهرستان دارای 27 کیلومتر بزرگراه، 36 کیلومتر راه اصلی و فرعی، 160 کیلومتر راه روستایی آسفالته و 20 کیلومتر راه روستای شوسه است.

خسارت 15 میلیاردی سیلاب به راه های علی آباد کتول

بدراقی با اشاره به خسارات سیلاب مردادماه سال جاری در دهنه زرین گل و محمد آباد کتول افزود: سیلاب اخیر 15 میلیارد و 350 میلیون تومان به زیرساخت ها، راه و ابنیه، تابلو و علائم در محورهای کوهستانی دهنه محمد آباد کتول- سیاه مرزکوه و دهنه زرین گل- شیرین آباد خسارت وارد کرد که پس از دریافت اعتبار، عملیات بازسازی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت حمل و نقل شهرستان علی آباد کتول نیز گفت: در این شهرستان یک شرکت حمل و نقل کالا و بار (کامیونداران) با 400 عضو و 3 شرکت اتوبوس رانی و یک شرکت ترکیسبی مینی بوس رانی و سواری فعالیت دارند که انتظار ما از کامیونداران محترم اخد بارنامه در راستای جلوگیری از هدر رفت بار و یا حوادث احتمالی است.

آسفالت 7 محور شهری و روستایی در شش ماه نخست 96

بدراقی همچنین افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علی آباد کتول به منظور تسهیل در تردد بهره برداران از راه در شش ماه نخست سال نسبت به اجرای آسفالت و روکش در محورهای دهنه محمد آباد کتول، دهنه زرین گل، عباس آباد، شیرنگ، برفتان، کردآباد، فاضل آباد و مزرعه کتول به طور 19 کیلومتر اقدام کرده است.

نصب 230 کاهنده سرعت در راه های آباد کتول

بدراقی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این اداره به منظور ایمن سازی و ارتقاء ایمنی حوزه استحفاظی، اقدام به نصب، اصلاح و ترمیم یک هزار و 180 تابلوی اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی و همچنین نصب، اصلاح و ترمیم 230 عدد کاهنده سرعت پلاستیکی، نصب و ترمیم 312 شاخه گاردریل به طول یک هزار و 250 متر و خط کشی به طول 64 کیلومتر کرده است.

اهدای 850 کلاه ایمنی به راکبان موتور سیکلت

وی با اشاره به همایش ایمنی راکبین موتورسوار نیز اظهار کرد: در 6 ماه نخست سال جاری به 850 راکب موتورسیکلت در روستاهای مهدی آباد، خاک پیرزن و سه راهی بدراق کلاه ایمنی اهدا شد.

بدراقی گفت: در نقاط حادثه خیز حوزه استحفاظی این شهرستان نیز نسبت به آشکار سازی این نقاط در روستای مهدی آباد و همچنین تقاطع غیر همسطح مزرعه کتول اقدام شده و تعداد 32 دستکاه چراغ سولار، چراغ چشمک زن و پلیس مجازی با اعتبار بیش از 500 میلیون ریال نصب و راه اندازی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان علی آباد کتول در پایان با تاکید بر لزوم ارتقاء وضعیت حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: راه یکی از سرمایه های ملی و بهترین عامل توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور است و هرچه نسبت به گسترش شبکه راه های کشور اقدام کنیم، در جهت توسعه آن گام برداشته ایم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.