1396-09-01 13:57
1419
0
46871
فرماندار علی آباد کتول:

بصیرت؛ کارآمدترین سنگر حفظ نظام است

فرماندار علی آباد کتول گفت: قوی‌ ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ اقتدار و استقلال نظام اسلامی، سنگر بصیرت و تقوا زیر پرچم عزت‌ بخش ولایت فقیه است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ حجت اسلام نجفعلی قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد و سروان حجت باباکردی فرمانده ناحيه مقاومت بسيج قمربنى هاشم بخش كمالان به مناسبت آغاز هفته بسیج با حسن هدایتی فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیدار کردند.

هدایتی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‎های دفاعی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، گفت: بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره)، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

وی بسیج را نهادی مؤثر و ولایتمدار دانست که هر روز در حال شکوفا تر شدن است و افزود: به حول و قوه الهی امروز ثمرات این شجره طیبه در سطح جامعه و میان آحاد مردم فراگیر شده است.

هدایتی با بیان اینکه سپاه و بسيج موجب تسريع در خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان است، گفت: نیروهای بسیج در همه ی صحنه‌ های انقلاب اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در کنار مردم بوده و از جان و دل برای هموطنان خود قدم برمی دارند.

فرماندار علی آباد کتول قوی‌ ترین و کارآمدترین سنگر برای حفظ نظام، شرف، عظمت، اقتدار، استقلال، پیشرفت همه‌ جانبه و توسعه پایدار کشور را سنگر بصیرت، معنویت، استقامت و تقوا زیر پرچم عزت‌ بخش ولایت فقیه دانست و افزود: نقشه راه بسیج مردمی باید بر اساس همین معیارها محاسبه شود.

حجت الاسلام قاسمی نیز در این دیدار گفت: ماموریت اصلی بسیج و تفکر بسیجی، حفظ و صیانت از ارزش ها، آرمان ها، اعتقادات و مکتب اسلام است.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی و انقلابی به ویژه در شرایط خاص کنونی و توجه به هشدارهای رهبر معظم انقلاب، پیرامون خطر نفوذ از وظایف اصلی بسیجیان در عصر حاضر است.

98998565

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.