1396-09-16 13:58
1291
0
47517
رییس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول:

ایده‎های خلاقانه به پدیده‎های کارآفرینانه در گلستان تبدیل می‎شوند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با اشاره به راه اندازی دفتر کارآفرینی و اشتغال در این واحد دانشگاهی، گفت: ایده های خلاقانه فارغ التحصیلان دانشگاهی به طرح های کارآفرینی در سطح استان گلستان تبدیل می شود.

به گزارش گلستان ما، علیرضا اسفندیاری مقدم در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران، نقشه علمی جامع كشور و همچنین منویات مقام معظم رهبری در بحث علم نافع و علم مثمر، بیان کرد: دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول راه اندازی شد تا با استفاده از انباشت تجربه اساتید و خبرگان علمی در راستای علمی کردن ایده ها و نافع تركردن علم های نظری، خروجی بهینه در زمینه كارآفرینی و اشتغال داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه نرم افزار و سرمایه انسانی شاه بیت نقشه جامع علمی کشور و اسناد بالا دستی را شکل می دهد، این دفتر پذیرای همه ی افرادی است که ایده ها و اندیشه هایشان می تواند به خلاقیت و کارآفرینی بیانجامد.

اسفندیاری مقدم با بیان اینکه همه ی فارغ التحصیلان و ایده داران مخاطب این دفتر هستند، تصریح کرد: طبیعتاً دانشجویان و فارغ التخصیلان رشته های مرتبط با کارآفرینی، به این دفتر نزدیک تر و ایده هایشان عملیاتی تر خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف راهبردی و مهم این دفتر کارآفرینی، تاکید کرد: امید است با کمک رسانه ها این تفکر را در سطح جامعه تسریع دهیم و با برگزاری استارت آپ ها در آینده نزدیک بتوانیم ایده ها و خلاقیت های فرهیختگان و ایده داران در زمینه کارآفرینی را در جامعه متبلور کنیم.

daftar1

daftar1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.