1393-08-03 05:55
4601
0
4812
با حضور امام جمعه علی آبادکتول؛

مسجد جامع حاجیکلاته افتتاح شد + تصاویر

مراسم افتتاحیه مسجد جامع روستای حاجیکلاته در آستانه ماه محرم با حضور امام جمعه علی آباد کتول، جمعی از مسئولین ادارات علی آبادکتول و اهالی روستای حاجیکلاته برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، مسجد جامعه روستای حاجیکلاته که عملیات اجرایی آن از اواخر فروردین ماه امسال کلنگ زنی شده بود، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان علی آبادکتول و اهالی روستا افتتاح و اولین نماز جماعت نیز به امامت حجت الاسلام موسوی اقامه شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی امام جمعه شهرستان علی آبادکتول در سخنانی درباره نقش مساجد در ترویج فرهنگ اسلامی و اهمیت مسجد سازی، از اهالی روستا که در ساخت مساجدجامع روستا همت کردند، قدردانی کرد.

گفتنی است بنای قبلی مسجدجامع روستای حاجیکلاته مربوط به سال 1320 بود که به دلیل فرسودگی، تخریب و کلنگ احداث بنای جدید آن اواخر فروردین ماه سال جاری توسط امام جمعه ی شهرستان علی آبادکتول به زمین زده شده بود.

به گزارش زرین نامه؛ روستای حاجیکلاته با بیش از 2000 نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آبادکتول می باشد و در 15 کیلومتری شهرعلی آبادکتول واقع شده است.

گزارش از هادی مولایی خبرنگار افتخاری زرین نامه

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.