1396-10-11 05:45
2830
0
48576
نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس؛

اولین همایش «همدلی گلستان» + تصاویر و حواشی

همایش همدلی گلستان با حضور فرهاد تجری نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و اعضای اولین مجمع همدلی در دانشگاه پردیس گرگان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ اولین مجمع همدلی گلستان با حضور فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب و نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، کریمی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان، تعدادی از مدیران ارشد استان و اعضای این مجمع برگزار شد.

اعضای این مجمع را خانواده های تجری، سیاه مرزکوهی، صفرخانی، مقسم، مهاجر، موذن، حکیمی، موسوی، پهلوان، صفایی، پایین محلی و ساوری تشکیل می دهند که از نظر جغرافیایی، ریشه در روستای ییلاقی سیاه مرزکوه واقع در دهنه محمد آباد شهرستان علی آباد کتول دارند.

همایش با قرائت قرآن توسط محمد تجری آغاز شد و بعد از خوش آمد گویی سیاهمرزکوهی از اعضای اصلی این مجمع، اجرای موسیقی محلی توسط گروه محمد اصفهانی در سالن همایش های خلیج فارس دانشگاه پردیس طنین انداز شد.

در بخش دوم نبی هزار جریبی پشت تریبون رفت و ضمن خوش آمد گویی به مهمان ویژه این مراسم، از وی خواست تا در کمیسیون اصل 90 نگاه ویژه تری به گلستان داشته باشد و از این استان در زمینه تصویب منطقه آزاد تجاری حمایت کند.

پس از هزار جریبی نوبت به فرهاد تجری رسید. همه مهمان ها به احترام وی از جای برخواستند تا با تشویق های خود او را تا رسیدن به جایگاه تشویق کنند.

تجری پس از قرار گرفتن پشت تریبون از همراهی و کمک های مردم گلستان به زلزله زدگان کرمانشاه قدردانی کرد. وی گفت: استان گلستان و روستای سیاه مرزکوه همواره برای من یکی از مناطق زیبا و خاطره انگیز بوده است.

بخش بعدی بر عهده ابوالفضل تجری و گروه هنرمندش بود که با اجرای چند قطعه موسیقی سنتی، به فضای همایش شادی و انرژی بیشتری بخشید.

در پایان همایش از تجری و همسرش با اهدای هدیه ای تجلیل و قدردانی شد.

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1


حاشیه های اولین همایش همدلی گلستان

در پایان همایش بازار دید و بازدید ها و سلفی گرفتن ها هم داغ شد

hamdeli1

hamdeli1

تاخیر همیشگی هواپیما در استقبال از مهمان ویژه همایش همدلی هم محسوس بود و سبب شد استقبال کنندگان چندین ساعت در فرودگاه منتظر بمانند

hamdeli1

بعد از رسید فرهاد تجری نماینده مردم سرپل ذهاب به گلستان و همسرش، به روستای زنگیان گرگان رفتیم. جایی که دختری با قلب بزرگ در آنجا زندگی می کرد و با دیدن تصاویر زلزله زدگان کرمانشاه، تصمیم گرفت گوشواره خود را تقدیم اولین دختر یتیمی که در شهر سرپل ذهاب متولد می شود، هدیه دهد. 

تجری و همسرش به همراه هزارجریبی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از کارکنان هلال احمر و چند تن از اعضای مجمع همدلی گلستان به این روستا آمده بودند تا از این دختر قدردانی کنند.

hamdeli1

hamdeli1

hamdeli1

عکس: نرگس تجری

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.