1396-10-16 17:02
1214
0
48806

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد در علی‌آبادکتول‌

مدیرکل کمیته امداد ‌استان گلستان گفت: امسال بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد تحت حمایت شهرستان علی‌آبادکتول اختصاص‌یافته که نسبت به سال گذشته رشد ۲ برابری داشته است.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، امان الله حسین‌پور در دیدار با نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان را از اولویت‌های این نهاد در سال جاری دانست و اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های اصلی این نهاد است که امیدواریم با ایجاد اشتغال و خودکفایی آن‌ها گام بزرگی برای توانمندسازی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد برداریم.

وی با اشاره به اینکه توانمندی مددجویان، در کنار حل مسائل اقتصادی نقش مهمی در ایجاد استقلال افراد دارد، گفت: تحقق اهداف این نهاد، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و یکپارچه بوده که در این زمینه باید دستگاه‌ها مربوطه و مسئولان تعامل لازم را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به اینکه امسال 160 مددجوی علی‌آبادی شاغل شدند، افزود: امسال بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد تحت حمایت شهرستان علی‌آبادکتول اختصاص‌ یافته که نسبت به سال گذشته رشد 2 برابری داشته است.

حسین پور بابیان اینکه در 9 ماهه نخست سال جاری تاکنون 37 درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد این شهرستان تحقق‌یافته است، یادآور شد: امسال برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان این نهاد به 73 زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان علی‌آبادکتول تسهیلات اشتغال‌زایی به ارزش بیش از یک میلیارد تومان اعطا شد.

اسدالله قره خانی، نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست، برای پیگیری و تصویب قوانین حمایت‌کننده این نهاد و جذب اعتبارات بیشتر برای رسیدگی به مشکلات نیازمندان جامعه هدف این نهاد در مجلس شورای اسلامی و در شهرستان مربوطه اعلام آمادگی کرد.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان علی‌آبادکتول دارای 5 هزار و 753 خانوار و 9 هزار و 900 مددجوی تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.