1396-11-04 10:02
1021
0
49515
مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول خبر داد؛

کمک 14 میلیاردریالی خانواده ها به مدارس علی آباد کتول

مدیر اداره آموزش و پرورش علی آباد کتول با اشاره به تاثیر شوراهای آموزش و پرورش در افزایش مشارکت خانواده ها در تامین نیازهای مادی و معنوی مدارس، گفت: خانواده ها و خیّرین امسال 14 میلیارد ریال به مدارس شهرستان کمک کردند که به واسطه آن گره بسیاری از مشکلات مدارس باز شد.

به گزارش گلستان ما، محمد رضا صالح آلوستانی در گفت و گو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: در تصمیم گیری های آموزش و پرورش، شوراهای مختلف اعم از انجمن اولیاء، دبیران و دانش آموزان مشارکت داشته و تاثیرگذار هستند.

وی با اشاره به وجود برخی در فضای فیزیکی، حیاط، سرویس های بهداشتی مدارس و غیره اظهار کرد: در این شوراها نخبگانی از حوزه های مختلف حضور دارند که گام به گام برای حل مشکلات و کمبودها با آموزش و پرورش همراهی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان علی آباد کتول شوراها را بازوی توانمند آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: با وجود شوراها، تصمیم گیری و تصمیم سازی برای حل مسائل کیفی تر و آسان تر می شود، زیرا هر حوزه از دریچه نگاه خود به مشکلات خودش نگاه می کند و بر همان اساس برای خودش تصمیم می گیرد.

صالح آلوستانی با اشاره به عضویت بیش از هزار دانش آموز، معلم، پدر و مادر در شوراهای مختلف آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: دانش آموزان در فرآیند مشارکتی، با تکینک های مسئله یابی و پاسخ به مسئله آشنا می شوند که این مهارت به آن ها برای حضور موثر در جامعه کمک می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.