1396-11-10 16:57
1292
0
49793
توسط فرماندار علی آباد کتول انجام شد؛

تشریح پروژه های عمرانی و اشتغالزایی علی آباد کتول در دهه فجر

فرماندار علی آباد کتول از افتتاح 144 پروژه عمرانی و اشتغالزایی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و به تشریح شاخص ترین آن ها پرداخت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حسن هدایتی، فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری با گروه رسانه ای فجر گلستان ضمن تبریک سالگرد سی و نهمین سال پیروزی شکوهمن انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر آغاز ارزش های اسلامی  و تولدی دوباره در جهت احیای ارزش های اسلامی و انقلابی است و این مهم مگر به دست توانمند امام رضوان الله و یاران وفادار ایشان همچون مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم بدست نمی آمد.

وی افزود: آنچه بر ما مسئولین فرض و تکلیف است ارائه مراسمات خاص و ویژه دهه فجر با شکوه هر چه بیشتر است تا یادآوری برای دوران با امام بودن باشد.

هدایتی تصریح کرد: پیام انقلاب از 40 سال گذشته باید بواسطه آگاهان و فریختگان انقلابی به جهت تجدید عهد با آرمان های امام و شهدا مو به مو به نسل های بعدی منعکس شود.

فرماندار علی آباد کتول به تشریح برنامه های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در دهه مبارک فجر پرداخت و افزود: 158 پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان با اعتباری معادل 60 میلیارد و 88 میلیون تومان در ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است که قابلیت اشتغالزایی برای 245 نفر را دارد.

وی ادامه داد: از میان 158 پروژه ای که در نظر گرفته شده 74 پروژه در بخش عمرانی با اعتیاری معادل 24 میلیارد و 594 میلیون تومان و 70 طرح نیز در زمینه اقتصادی و اشتغالزایی با اعتبار 32 میلیارد و 214 تومان است که قابلیت افتتاح و بهره برداری دارند.

هدایتی گفت: 14 پروژه نیز با اعتباری معادل 3میلیارد و 279 میلیون تومان در شهرستان علی آبادکتول کلنگ زنی خواهند شد.

وی از جمله مهم ترین پروژه های مورد بهره برداری در علی آباد کتول به اجرای هفت طرح توسعه برق شهری و روستایی با 930 میلیون تومان اعتبار، احداث یک باب مدرسه با 600 میلیون تومان اعتبار، اجرای 18 طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی با 5 میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار، بهره برداری از 10 طرح راه سازی با 5میلیارد و 400میلیون تومان اعتبار، اجرای دو طرح گازرسانی روستایی و واحدهای صنعتی با یک میلیارد و 200میلیون تومان اعتبار، اجرای 10 پروژه زیرساختی در حوزه شهری با 8میلیارد و 400میلیون تومان اعتبار، اجرای یک طرح اقامتگاه و بوم گردی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیوت تومان اعتبار و بهره برداری از 15 طرح زیربنایی بهسازی معابر و کانالهای انتقال آب روستایی با 849 میلیون تومان اعتبار اشاره کرد.

فرماندار علی آباد کتول در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از همه اصحاب رسانه در سراسر کشور دعوت می کنیم از همه بزرگواران بویژه خبرنگاران علی آباد کتول که در برنامه های مختلف دهه مبارک فجر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.