1396-11-16 11:59
1324
0
50047
به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد؛

آیین بهره برداری از پروژه های بنیاد مسکن در علی آباد کتول + تصاویر

پروژه های مقاوم سازی روستایی و تکمیل مسکن محرومین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان علی آباد کتول به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، در آیین افتتاحی به طور متمرکز در روستای عباس آباد این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سید حمید رضا جعفری رییس بنیاد مسکن علی آباد کتول در آیین افتتاح پروژه های این بنیاد که با حضور امام جمعه شهر فاضل آباد، هدایتی کتولی فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان علی آباد کتول دارای ۷۰ روستا و ۴۰ هزار و ۴۰۰ واحد (مسکن) روستایی است که از این تعداد ۲۳ هزار واحد با دوام و ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد کم دوام و بی دوام هستند.

وی با اشاره به اینکه پس از زلزله بم در سال ۸۴، دولت ارائه تسهیلات طرح ویژه مقاوم سازی را دستور کار خود قرار داده، اظهار کرد: بر این اساس ساخت سالانه ۲۰۰ هزار مسکن مقاوم در روستاها پیشنهاد شد که در این بین سهم علی آباد کتول، معرفی ۶ هزار و ۱۰۰ پرونده به بانک بوده است.

جعفری تصریح کرد: تا کنون قرارداد ۶ هزار پرونده با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال منعقد شد که از این اعتبار، ۵۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال آن جذب و ۴۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال آن پرداخت شده است.

وی با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش مسکن روستایی افزود: در طول این دولت یک هزار پرونده به بانک معرفی و ۸۷۰ مورد آن موفق به انعقاد قرارداد شدند که از این تعداد ۶۱۰ واحد پایان کار تسهیلات خود را دریافت کردند.

جعفری همچنین اعتبار صرف شده از آغاز تا کنون دولت دولت تدبیر و امید در بخش مسکن روستایی شهرستان علی آباد کتول را ۲۰ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومانی اعلام کرد.رییس بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول در ادامه مهمترین اقدامات بنیاد مسکن این شهرستان را اینگونه اعلام کرد:

* اعطای تسهیلات قرض الحسنه تعمیر و تکمیل مسکن روستایی به تعداد ۱۲۸ فقره با اعتباری بیش از ۲۵۶ میلیون تومان

* اعطای کمک بالاعوض به ۱۰۳ واحد مسکونی از محل حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره) با اعتباری بیش از ۱۴۲ میلیون تومان

* تهیه و بازنگری طرح هادی برای ۱۰ روستا با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیون تومان

* اجرای طرح های هادی روستایی با اعتباری نزدیک به ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

* اجرای آسفالت و جوی و جدول با برای ۲۵ روستا با اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیون تومان مشارکت دهیاری ها

* صدور ۱۳۵۷ جلد سند برای مسکن های روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر

* واگذاری زمین روستایی به متراژ ۱۱ هزار و ۴۲۸ متر مربع در قالب ۳۵ قطعه مسکونی، ۳ قطعه آموزشی و ورزشی و همچنین شن ریزی ۱۸ هزار نتر مربع از معابر روستایی

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

Maskan1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.