1396-11-25 13:57
1749
0
50514
در شهر فاضل آباد برگزار شد؛

همایش انقلاب اسلامی در گذر زمان + تصاویر

همایش انقلاب اسلامی در گذر زمان به مناسبت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در شهر فاضل آباد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ همایش انقلاب اسلامی در گذر زمان با حضور غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار انقلاب اسلامی در گلستان، فعالین انقلابی شهر فاضل آباد و جمعی از نسل سومی و چهارمی های این شهر برگزار شد.

منصور خسروی شهردار فاضل آباد در بخش نخست این مراسم که به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری این شهر برگزار شد، پشت تریبون رفت تا به عنوان یکی از نوجوان های دوران آغازین انقلاب اسلامی، درباره برکات انقلاب اسلامی و همچنین ظلم و استبداد رژیم پهلوی به مردم ایران سخن بگوید.

وی اذعان کرد: امروز شکرگزاری و قدرشناسی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی وظیفه مردم و خدمتگزاری به مردم که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند، از وظایف مهم مسئولین است.

علی اکبر قاسم نژاد رییس شورای شهر فاضل آباد نیز در بخش بعدی به جایگاه رفتو با اشاره به آثار ارزشمند انقلاب اسلامی همچون امنیت موجود در کشورمان، گفت: در سایه نظام و امنیت حاصل از آن است که ما امروز با آرامش خاطر به امورات روزانه پرداخته و توانسته ایم در منطقه و جهان به عنوان یک کشور قدرتمند مطرح شویم.

حاج حسین کیخا پدر شهیدان عزت الله و علی اکبر کیخا هم در این مراسم به عنوان یکی از انقلابیون شهر فاضل آباد با حضور در جایگاه، خاطره ای از روز ورود امام خمینی (ره) به میهن و حضورش به همراه شهید عزت الله در فرودگاه بیان کرد.

غلامرضا خارکوهی نویسنده، محقق و تاریخ نگار انقلاب اسلامی در استان گلستان نیز در این مراسم مروری کوتاه بر تاریخ انقلاب اسلامی از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی کرد و با تشریح شرایط زندگی مردم آن زمان در مقایسه با این روزها گفت: در آن دوران معیشت مردم به سختی تامین می شد و شرایط تحصیل و امکانات رفاه نیز بسیار محدود بود که تنها ثروتمندان می توانستند از آن بهره ببرند.

نمایش تصاویری از حال و هوای روزهای انقلاب اسلامی در شهرستان علی آباد کتول، بخش کمالان و فاضل آباد، اجرای موسیقی سنتی و پاپ و تجلیل از فعالین انقلابی شهر فاضل آباد از بخش های دیگر این همایش بود.

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

enghelabi1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.