1396-12-09 13:58
1019
0
50999
در دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول در حال برگزاری است؛

همایش علمی ظرفیت سازی سپاه گلستان در اقتصاد مقاومتی/ 100 مقاله علمی ارائه شد

همایش علمی ظرفیت سازی سپاه نینوای گلستان با ارائه 100 مقاله با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در استان، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان علی آباد کتول در حال برگزاری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، علیرضا اسفندیاری مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در آیین افتتاح این همایش گفت: سپاه پاسداران و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دو مولود انقلاب اسلامی دست در دست هم دادند تا در راستای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومت، در بزرگترین دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از حیث تحصیلی، تجدید مساعی و هم افزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید سیاست های اقتصاد مقاومتی سرلوحه کارمان قرار گیرد، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی عدالت بنیان، مردمی، دانش بنیان، درونزا، برون گرا و نقش دستگاه های مناطق مختلف جغرافیایی در آن احصاء شده که گام برداشتن سپاه پاسداران در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی در شهرستان های مختلف، همان دیده شدن نقش مناطق مختلف جغرافیایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اسفندیاری مقدم با اشاره به رویکرد ظرفیت سازی این همایش در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این همایش دانش بنیان، عدالت محور، مردمی، درون گرا، برونگرا است و دستگاه های مختلف اجرایی نیز در آن دخیل هستند که امیدواریم نتایج حاصل از این همایش زمینه ساز پویایی بیشتر در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

eqtesad1

دبیر علمی این همایش در این هماش با اشاره به تشکیل کمیته های علمی و اجرایی، اخذ مجوزهای لازم، طراحی سایت و پوستر و تبلیغات محیطی این همایش از مردادماه 96، اظهار کرد: 100 مقاله به این همایش ارائه شد که پس از طی فرآیند داوری، 70 مقاله پذیرفته شد.

eqtesad2

روح الله سمیعی اظهار کرد: این مقالات در زمینه اقتصاد، بازاریابی، تاریخ، حسابداری، حقوق، زمین شناسی، شیلات، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، عمران، عمران و شهرسازی، کارآفرینی، کشاورزی، گردشگری، مدیریت، مکانیک، منابع طبیعی و منابع طبیعی و کشاورزی هستند.

وی با بیان اینکه در این مقالات به موضوع اقتصاد مقاومتی، فرصت ها و تهدیدات پرداخته شده است، تصریح کرد: این مقالات پس از داوری در دو پنل آماده شده که امروز ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.