1396-12-17 14:03
811
0
51344
رییس دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول خبر داد؛

راه اندازی اولین مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان در علی آبادکتول + تصاویر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از افتتاح نخستین مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان (S.C.D) استان گلستان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، علیرضا اسفندیاری مقدم در آیین افتتاح مرکز ارتقاء شایستگی‌های حرفه‌ای دانشجویان بیان کرد: طرح توانمند سازی مهارتی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها، فرصتی استثنایی برای کسب مهارت های تخصصی عملی و گامی موثر برای ایجاد اشتغال پایدار است.

وی مرکز ارتقاء شایستگی های حرفه ای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول را بستر ورود دانشجویان به بازار کار و کارآفرینی پس از فارغ التحصیلی دانست و گفت: کسب مهارت های فنی و تخصصی، ارائه آموزش های کارآفرینی، آماده سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار پس از فراغت از تحصیل و در نهایت تربیت نیروی ماهر برای عرصه کار و سازندگی کشور از مهمترین اهداف این مرکز آموزشی است.

اسفندیاری مقدم با اشاره به حرکت پرشتاب جوامع موفق بشری به سوی پژوهش و نوآوری، خطاب به دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان از این فرصت ایجاد شده، استفاده کنند تا در کنار آموزش، با مهارت های حرفه ای آشنا شوند.

erteqa1

معاون اداری و مالی اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان نیز در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از پتانسیل‌های لازم برای ارتقاء سطح دانش حرفه‌ای و آموزش عملی دانشجویان برخوردار است.

مهدی رحمدل با بیان اینکه مراکز فنی و حرفه ای متولی آموزش های غیررسمی و مهارت آموزی در زمینه توانمندسازی انسانی برای ورود به بازار کار و حل معضل بیکاری جوانان هستند، اذعان کرد: این مراکز با تعامل بیشتر با دانشگاه می توانند مسیر پیشرفت کارآموزان و دانشجویان را مهیا کنند.

رحمدل تنها راه حل معضل بیکاری جوانان را مهارت آموزی در راستای ورود آن ها به بازار کار دانست و خاطر نشان کرد: اداره کل فنی و حرفه ای استان سعی کرده تا با استاندارد های جدید در زمینه انرژی های نو، فناوری های خودرو و مراکز S.C.D برای اشتغال جوانان جویای کار اقدامات مفیدی انجام دهد.

erteqa1

erteqa1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.