1396-12-18 12:02
1667
0
51378
به یاد شهدا در روز مادر انجام شد؛

تقدیم «لاله ها» به مادر شهیدان شیخ هدایتی + تصاویر

رییس دانشکده فنی پسران امام خمینی (ره) علی آباد کتول و رییس شورای اسلامی این شهر به مناسبت روز مادر و هفته شهید، 2 گل لاله به مادر شهیدان محمود و داوود شیخ هدایتی اهداء کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه؛ سید مرتضی نصرتی رییس دانشکده فنی امام خمینی در این دیدار با تبریک روز مادر و هفته گرامیداشت شهید به مادر شهیدان شیخ هدایتی، گفت: مردم ایران مدیون خون شهدا و رشادت های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی هستند. اگر آن ها نبودند امروز ما نیز این پست های مسئولیتی را نداشتیم.

وی با اشاره به بزرگ منشی مرحوم حاج حسن شیخ هدایتی پدر و همچنین برادر دیگر این شهیدان که هیچ وقت برای امتیاز گیری، اعلام نکردند که خانواده شهید هستند، اظهار کرد: بسیاری از ما که هنوز کاری برای انقلاب نکرده ایم، می گوییم ما از این انقلاب حق داریم در حالی که پدر این شهیدان گرانقدر تا زمانی که در حیات بود، هیچ وقت برای امتیازگرفتن اعلام نکردند پدر شهید هستند و برادر این شهیدان نیز همینگونه است و در یک شغل سخت و غیر دولتی مشغول خدمت است.

علی شکی رییس شورای اسلامی شهر علی آباد کتول نیز در این دیدار ضمن تبریک روز مادر گفت: شاید به زبان گفتن مادر شهید، راحت باشد، اما در عمل کار بسیار بزرگی است و هر کسی طاقت چنین امتحانی را ندارد که مادر یا پدر شهید باشد.

وی اذعان کرد: همه در زبان می گویند کاش شرمنده شهدا نباشیم، اما ما مسئولین که در پست های خود قرار داریم، باید طوری رفتار کنیم که در عمل شرمنده شهدا نشویم.

مادر شهیدان شیخ هدایتی هم در این دیدار اظهار کرد: پسرانم عاشق شهادت بودند و هرگاه برای حضور در جبهه اعلام نیاز به نیرو می شد، داوطلبانه ثبت نام می کردند.

وی با بیان اینکه پسر کوچکم 7 سال مفقود الاثر بود، اظهار کرد: داوود 13 ساله و دانش آموز بود که با دستکاری شناسنامه اش به جبهه رفت و بعد از 5 سال دفاع از خاک کشور، سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسید، اما پیکرش بعد از 7 سال به خانه بازگشت.

مادر شهیدان شیخ هدایتی با اشاره به شهادت فرزند دیگرش، افزود: محمود 21 ساله و دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه تهران بود که سال 65 در شلمچه به شهادت رسید.

این مادر شهید با بیان اینکه جان دادن در شهادت با تصادف تفاوت دارد، گفت: اگر چه فرزند برای مادر جان است و جان از جان جدا شدن سخت است، اما همانطور که خداوندشهادت را نصیب می کند، صبرش را هم به پدر و مادر شهید عطا می کند.

در پایان این دیدار 2 گل لاله به مادر شهیدان محمود و داوود شیخ هدایتی به یاد فرزندان شهیدش اهداء شد.

didar1

didar2

didar3

didar4

didar5

didar6

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.