1395-11-17 18:27
2182
0
34801

جشن انقلاب با همکاری مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مراوه تپه + تصاویر

جشن انقلاب با همکاری مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مراوه تپه برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، جشن انقلاب با همکاری مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مصلی نماز جمعه شهر مراوه تپه برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام دیلم معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام ربانی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان گنبد کاوس، آقای تاری سرپرست شورای همانگی تبلیغات اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام احمدی رئیس ستاد قومی مذاهب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از علماء شهرستان مراوه تپه حضور داشتند.

حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: حضرت امام خمینی (س) به تعبیر بسیاری از اندیشمندان و علماء بزرگوار فقیه بسیار برجسته ، متکلم بسیار زبردست، فیلسوف بسیار بزرگ، مفسر و قرآن شناس کم‏ نظیر، سنت‏ شناس و محدث بس عجیب و هم سیاست‏ شناسی هوشمند بود و با تاریخ کم و بیش آشنایی داشت، مردم‏ شناس و جامعه‏ شناس زبردست و هم مرد روحانی و عارف بی‏ نظیری بود.

jasengelab2

حجت الاسلام دیلم، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی استان گلستان در سخنانی به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: 3 عامل اصلی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ما شد اول امام و رهبری بود، تشکیل حکومت اسلامی در فکر مردم و اندیشمندان بزرگ بود و آنها تشکیل چنین حکومتی را خواستار بودند اما نتوانستند که آنرا عملی کنند امام امام راحل ( ره ) با اعتقادی که به مردم و خدای متعال داشت آنرا عملی کرد. دوم وحدت کلمه بین شیعه و سنی و آحاد جامعه بود، سوم حضور مردم در صحنه و تمام عرصه ها.

jasengelab3

حجت الاسلام احمدی، رئیس ستاد قومی مذاهب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان شهید آیت الله مطهری در مورد حضرت امام راحل ( ره ) گفت: شهید مطهری در یکی از کتاب های خود در مورد حضرت امام خمینی ( ره ) می فرماید « امام راحل ( ره ) 4 آمنه داشت، آمنه اول ایمان به هدف. هدف امام خمینی ( ره ) اسلام و برپایی دین حق بود بطوری که تمام هستی خود و خودش را فدای اسلام نمود، ایشان هر کاری که کردند در جهت تحقق اهداف حق تعالی بود. دوم آمنه به سبیله: ایشان به راهی که می رفت اعتقاد داشت و معتقد بود صراط مستقیم قرآن در زمانی امام زمان ( عج ) در پس غیبت است همان انقلاب اسلامی است. سوم آمنه به امته بود. رابطه امام و انقلاب اسلامی با مردم ایران اسلامی مانند رابطه مادر به فرزند است و بلکه بالاتر و آخرین آمنه، آمنه به خداوند متعال است. امام عجیب با ایمان بود. ایشان یک فرد مهذب بود یعنی ایشان تهذیب شده بود و خودش و مردم و انقلاب اسلامی را برای خدا می خواست.

وی در پایان تاکید کرد: امام خمینی ( ره ) از اولیای الهی بود که خداوند خواست که ایشان این حکومت اسلامی را بوجود آورد وبعد از ایشان نیز این رهبر و امام ما هست که این کشوری که از فرقه ها و طایفه های گوناگون اعتقادی، مذهبی، فکری تشکیل می شود را هدایت کند. رهبر ما ولی فقیه است، ایشان ( حفظه الله ) از اولیای الهی است.

jasengelab1

در این مراسم حاج آخوند ایزدی، شعری در وصف انقلاب به زبان ترکمنی قرائت نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.