1395-11-22 15:35
1796
0
35046
با حضور دو تن از مسئولین نهاد ریاست جمهوری برگزار شد؛

جشنواره فرهنگ و اقتصاد گلیداغ + تصاویر

جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستای گلیداغ مراوه تپه با حضور مسئولین نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید.

به گزارش گلستان ما به نقل از مراوه تپه، جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستای گلیداغ با حضور ناصر زرگر معاون سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و کامران کلانی مدیر کل فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری به همراه علی نصیبی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری برگزار گردید.

usta111

اسماعیل تاجی در این مراسم حضور نداشت که به احتمال زیاد در مراسم حضور نوبخت معاون رئیس جمهور در گرگان حاضر شده بود.

usta113

قربان محمد کنسال، بخشدار گلیداغ در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و خدماتی که در منطقه ایجاد شده در خصوص مشکلات منطقه و لزوم توجه دولت به مناطق محروم گفت: صنایع دستی گلیداغ اگر توجه شوند، یکی از توانهای اقتصادی اقتصاد خانوار می شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به عدم توجه دولت به کشت آفتابگردان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بخش گلیداغ یکی از مناطق ویژه ی کشت آفتابگردان آجیلی منطقه بوده و مشتریان زیادی هم از استانهای خراسان شمالی و رضوی دارد ولی به دلیل عدم توجه کافی دولت به این محصول ، منطقه گلیداغ که یکی از مناطق خاص کشت آفتابگردان بوده و هرساله جشن گل آفتابگردان نیز در آن برگزار می شود، این روزها شاهد کمترین میزان کشت آفتابگردان است.

علی نصیبی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان قول ارائه وام کم بهره و حمایت از صنایع دستی بخش گلیداغ را دادند.

بخش گلیداغ از توابع شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.