1395-12-05 17:03
1934
0
35690
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه؛

مخالفین این انقلاب، یاران شیطانند/ در رکاب امام زمان بودن لازمه آن انقلابی و یاور رهبری بودن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مراوه تپه گفت: آنهایی که در فتنه سال ۸۸ همگام با دشمنان قسم خورده انقلاب، ساز مخالفت میزدند از یاران شیطان هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی با حضور در دوره تربیت و تعالی فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان با موضوعیت انقلابی بودن و انقلابی ماندن به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: امروزه بحمدالله می بینیم که گرایش جوان‌ها ، نسل های سوم و چهارم به این نظام مقدس از اول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بیشتر است.

حجة الاسلام امیر شاهی تاکید کرد: انقلابی‌گری در انقلاب اسلامی ما که هم تجربه شده و هم به صورت مستمر ادامه دارد معجزه‌ای را صورت داد که در این معجزه ، ما هم وحدت و همدلی را بین مردم در جهت رسیدن آرمان انقلاب اسلامی می‌بینیم .

حجت الاسلام امیر شاهی اظهارداشت: ما برادران اهل تشیع و برادران اهل تسنن که اعتقاد قلبی به فرزند پیامبر اکرم (ص) یعنی امام زمان (عج) داریم . خب باید بدانیم که ظهور امام زمان (عج) مستلزم فرآهم کردن یکسری شرایط و زمینه هایی است ، به وجود نیروهای انقلابی و مومن نیازمند است ، که امروز می بینیم این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این زمینه ها و شرایط را فرآهم کرده است و نیروهای انقلابی خود را برای همراهی امام زمان (عج) تربیت می کند.

وی در ادامه به ویژگی های افراد انقلابی امام زمان (عج) اشاره نمود و افزود: این نظام مقدس امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت اهداف اسلام ناب محمدی (ص) را دنبال می کنند، مخالف زورگویان و ستمگرانی چون آمریکا و انگلیس خبیث و صهیونیست جنایتکار هستند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گفت: یاران مهدی کسانی هستند که در فتنه سال ۸۸ همگام با نایب بر حق آن حضرت یعنی امام خامنه ای با دوستان و همنشینان یزید مبارزه کردند و گوش بفرمان رهبری عزیز بودند. نه سکوت کنندگان و نه مخالفان هیچکدام بویی از عشق به امام زمان (عج) نبرده اند و هیچگاه از یاران آن حضرت نخواهند بود . آنهایی که در فتنه سال ۸۸ همگام با دشمنان قسم خورده انقلاب، ساز مخالفت میزدند از یاران شیطان هستند.

امیر شاهی در پایان تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف ما و شما بعنوان فرمانده پایگاه های بسیج که از وظایف شرعی ، اجتماعی ، انقلابی و ولایت مداری ما است ، اینست که با برگزاری نشست های روشنگری و تبیینی  ، رفتار ، افکار و شمشیر ادب نسل نوجوان ، جوان ، خود و مردم را به سمت و سوی انقلابی بودن ، ولایت مداری و عشق و پایبندی به نظام مقدس و رهبری عزیز ترغیب کنیم تا بتوانیم در آینده نه چندان دور که حضرت آقا ظهور خواهد کرد جزء یاران پیامبر اکرم (ص) و آقا امام زمان ( عج )  باشیم نه از مقابله کننده گان ایشان .

در رکاب امام زمان بودن لازمه آن انقلابی و یاور رهبری بودن است / مخالفین این انقلاب یاران شیطانند

در رکاب امام زمان بودن لازمه آن انقلابی و یاور رهبری بودن است / مخالفین این انقلاب یاران شیطانند

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.