1395-12-13 05:57
1730
0
35983

سفر معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به مراوه تپه

معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به شهرستان مرزی مراوه تپه سفر کرد.

به گزارش گلستان ما، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیران کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و گلستان ، معاون مدیرکل عشایری وزارت، مدیران آموزش و پرورش مراوه تپه و گنبد کاووس و جمعی از مسئولین، از مناطق و مدارس عشایری شهرستان بازدید نمود.

gaplan1

حکیم زاده ضمن تقدیر از زحمات معلمان و مدیران مدارس مناطق عشایری گفت: در اساسنامه مدارس عشایری موارد بسیار خوبی در رابطه با ارتقای توانمندی های دانش آموزان عشایری  دیده شده است که در راستای تحقق عدالت آموزشی در اقصی نقاط این کشور به تصویب رسیده است.

حکیم زاده از حضور ارزشمند معلمان ومربیان عشایری دراین مناطق وتشکیل کلاس های درس در دورترین مناطق کشور تقدیر نمود و از خدمات ارائه شده توسط آنان ابراز رضایت کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش هدف از حضور در این مناطق را منبعث از نگاه عمیق وزیر آموزش وپرورش عنوان نمود و افزود: حضور در مناطق عشایری کشور برای درک عمیق تر و شناخت بهتر اوضاع برای برنامه ریزی، ضروری است.

 وی با اذعان به این که با نشستن در پشت میز مدیریت نمی توان، بر واقعیات دست یافت حضور در مدارس را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و از آنان به عنوان خط مقدم توسعه نام برد.

در بخش دیگر این بازدید، حکیم زاده از برگزاری نشستی صمیمی با معلمان و مربیان استان خراسان در پایان سفر خبرداد و افزود: معلمان عزیز عشایر ی سرمایه های اصلی آموزش وپرورش هستند. انگیزه و اشتیاق آنان  ما را بسیار دلگرم می کند.

gaplan2

معاون وزیر خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش تنها نهادی هست که پرچم خدمت رسانی آن در اقصی نقاط کشور بر افراشته است و این نشان دهنده ی همت والای این نهاد مقدس در مبارزه با جهل و بیسوادی زمینه ساز بستر توسعه همه ی جانبه است.

gaplan3

gaplan4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.