1396-01-03 20:13
1209
0
36938
در چهارمین روز انجام شد؛

ثبت نام 60 نفر برای نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستا در مراوه تپه

با ثبت نام 30 نفر در روز چهارم آمار ثبت نام کنندگان داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان مراوه تپه به 286 نفر رسید.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، قربان محمد کن سال، بخشدار گلیداغ آمار ثبت نامی در این بخش را در روز چهارم، 30 نفر برشمرد و گفت: با ثبت نام این تعداد از کاندیدا، ثبت نامی ها در این بخش به 140 نفر رسید.

همراه گرگانلی دوجی، بخشدار بخش مرکزی هم آمار ثبت نامی در این بخش را در روز چهارم، 25 نفر برشمرد و گفت: با ثبت نامی های روز چهارم، در مجموع در بخش مرکزی 134 نفر ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

اسماعیل تاجی قره جه، فرماندار مراوه تپه هم در خصوص آمار ثبت نامی های شهر مراوه تپه گفت: در مجموع با ثبت نامی های روز چهارم، کل ثبت نام کندگان در شهر مراوه تپه به 12 نفر رسیده است.

تاجی قره جه از همه داوطلبین درخواست کرد، ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند و اگر برای دریافت سوء پیشینه اقدام کرده اند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند و گواهی را تا قبل از اعلام تایید صلاحیتها ارائه دهند.

مهلت زمان ثبت نام در انتخابات شوراها تا روز 6 فروردین ادامه دارد و 10 روز بعد از ثبت نام هم تایید صلاحیتها اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.