1396-01-21 17:59
1159
0
37623
حجة الاسلام امیر شاهی؛

بهترین راه برای انتخاب کاندیدای اصلح، توجه به فرمایشات رهبری است

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه گفت: یکی از بهترین راه ها برای یک انتخاب کاندیدای اصلح توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی درگفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار کرد: قرار گرفتن در یک میسر از جریان زندگی نتیجه ای است که از انتخاب ها و تصمیمات ما در مراحل مختلف بوجود می آید، گاهی اوقات از انتخاب های خودمان به نیکی یاد می کنیم و از نتیجه آن راضی هستیم زیرا بر اساس عقل ، منطق و بررسی جوانب آن صورت گرفته است و گاهی اوقات یک انتخاب اشتباه خود را سر منشاء بسیاری از مشکلات حال حاضر خود می دانیم .

وی افزود: این حضور در عرصه انتخابات نتیجه ی یک بررسی، تحقیق و آگاهی از همه ی جوانب خواهد بود. هر گاه به طور مطالعه شده و یا با یک دیدگاه بصیرت مندانه به حوزه ای برای انتخاب ورود کنیم به مراتب با نتایج مطلوب تری مواجه می شویم .

حجت الاسلام امیر شاهی در پایان تاکید کرد: مردم با حضور در انتخابات آینده نه تنها سرنوشت سیاسی کشور را تعیین می کنند بلکه در حقیقت با انتخاب خود سرنوشت اقتصادی مملکت ، مباحث اجتماعی ، سرنوشت خودمان را و مملکت خود را تعیین می کنند . این انتخابات هم شور و هم شعور سیاسی همراه با یک انتخاب بصیرتمندانه و آگاهانه مردم را می طلبد و در این راه یکی از بهترین راه ها برای یک انتخاب اصلح و مناسب توجه به فرمایشات و منویات مقام عظمی ولایت می باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.