1396-02-13 11:27
1185
0
38542
حجة الاسلام ریاحی:

انتخابات پیش رو فرصتی است تا این نظام را مجدداً تقویت کنیم

مسئول سازمان بسیج طلاب گفت: این انتخابات فرصتی است برای اینکه نظام را مجدداً تقویت کنیم تا کشور ما یک نفس تازه ای بگیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان، حجة الاسلام والمسلمین علیرضا ریاحی در جمع پایوران سپاه ناحیه شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: ما یک حماسه بسیار بزرگی در پیش داریم به نام انتخابات، قبل از اینکه بخواهیم فرد مورد نظرمان را انتخاب کنیم باید بدانیم این حضور ما در این انتخابات اهمیتش در اولویت است.

مسئول سازمان بسیج طلاب تاکید کرد: برخی از مسئولین هنوز هم به فکر این هستند که سایه جنگ را برجام برطرف کرده است، این دورغ محض است، این در صورتی است که مقامات امریکا گفتند تنها چیزی که در این مذاکرات بیان شده بود مسائل اقتصادی بود.

حجة الاسلام ریاحی افزود: برخی ها با برجام خواستند مشکل آب خوردن مردم را حل کنند، این در صورتی است که مقام معظم رهبری بیان کرده بود از برجام هیچ چیزی نصیب ما نشد.

وی با اشاره به اقتدار کشور ایران در منطقه خاطر نشان کرد: قدرت نظامی کشور ما فوق تصور مردم است، برخی از مسئولین از امریکا ترس و واهمه دارند، با وجود مردمی شجاع در کشور و رهبری مقتدر در کشور ما، نیازی به ترسیدن نیست.

ریاحی با بیان اینکه حضور ما در انتخابات از اولویت است بیان کرد: حضور مردم در انتخابات نه تنها یک دولت جدید را روی کار می آورد بلکه با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح می تواند برای کشور ما بسیار حائز اهمیت باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: افرادی که در انتخابات می خواهیم انتخاب کنیم نباید نگاهشان به دست بیگانگان باشد، دولتی انتخاب کنیم که نگاهش به تولیدات داخلی باشد و با فساد مبارزه کند.

وی در پایان گفت: این انتخابات فرصتی است برای اینکه نظام را مجدداً تقویت کنیم تا کشور ما یک نفس تازه ای بگیرد برای پیشرفت های روز افزون، انشاء الله بتوانیم در 29 اردیبهشت مجدداً یک حماسه ای بزرگ و یک صفحه ای به یادماندنی در کتاب این انقلاب به ثبت برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.