1396-05-31 12:02
823
0
43030
در سفر عتبات دانشجویی رخ داد؛

نارضایتی دانشجویان زائر گلستانی از تاخیر و تغییر مقصد پروازها

دانشجویان استان گلستان که در 24مرداد به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شده بودند گلایه های زیادی در رابطه با پروازهای این سفر زیارتی دانشجویی دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، سفر عتبات دانشجویی، دانشجویان استان گلستان با مشکلاتی روبرو بود که مورد اعتراض و نا رضایاتی دانشجویان قرار گرفت.

به گفته دانشجویان اعزامی از ابتدای سفر با تاخیر پرواز حدود 40 ساعته مواجه شدند .

این دانشجویان مدعی بودند که در ابتدای سفر چون قرار بود پروازه به ساری انجام شود. مبلغ 200هزار تومن هزینه بیشتر از آنان، جهت انتقال به گرگان دریافت شده بود.

یک دانشجوی استان گلستان گفت: قرار بود پروازهای برگشت از نجف انجام شود ولی اعلام کردند که پروازها از بغداد به تهران انجام می شود که این رفت و آمدها برای دانشجویان سخت می باشد.

وی ادامه داد: البته قرار بود 48 ساعت از مدت اقامت ما کاسته شود که با مقاومت داشجویان این امر محقق نشد.

کارشناس عتبات عالیات دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار ما دلیل تاخیر پروازها را بد قولی شرکت عراقی دانست و گفت: به علت اینکه هواپیماهای داخلی درگیر پروازهای حج می باشند شرکت هواپیمایی العراقیه مسئولیت پروازهای رفت و برگشت عتبات دانشجویی را قبول کرده بود که تاخیر پروازها هم ناشی از بدقولی آنها بوده است.

علی اکبر دانشور افزود: دلیل افزایش هزینه های عتبات دانشجویی سطح درجه هتل بوده است و دانشگاهیان در هتل های درجه یک در نجف و کربلا اسکان داده می شوند.

وی گفت: تاخیر پروازها امری طبیعی است و این در پروازهای مختلف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: دانشجویان استان قرار است با اتوبوس از تهران به گرگان منتقل شوند.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.