1396-06-05 17:13
910
0
43267
در مراسم متمرکز افتتاح 194 پروژه عمرانی و اقتصادی در کلاله مطرح شد؛

استاندار گلستان: برزگر از هوشمندترین فرمانداران استان است/ فرماندار کلاله: کلید واژه محرومیت زدایی، توسعه را دنبال کردیم

 استاندار استان گلستان گفت: فرماندار کلاله یکی از پیگیرترین و هوشمند ترین فرماندارن گلستان است که این را از جهت شکرگزاری اعلام می کنم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در مراسم متمرکز افتتاح 194 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله که با حضور استاندار گلستان انجام شد،گفت: آنچه برای ما اولویت است، تلاش در وحفظ و گسترش آرامش و احساس امنیت در بین مردم بود و در این راستا، کلام، رفتار و کردار ما نمایانگر این این موضوع بوده است.

وی افزود: آسیب های زیادی در شهرستان کلاله وجود دارد که باید با کمک روحانیت و مسئولین در مرتفع کردن آنها تلاش شود.

برزگر یادآور شد: در شهرستان کلاله در حوزه های مختلف کارهای زیاد و خوبی انجام گرفته است که ادامه خواهد داشت.

فرماندار کلاله اظهار داشت: اولین نکته ای که در زمینه کاری خود توجه داشتیم، توجه به منابع مالی بود که در سال اول ورود به این عرصه کمتر از دو میلیارد تومان بوده که امروز این میزان به 40 میلیارد تومان رسیده است که یک جهش بزرگ در این زمینه بود و این تنها با شناسایی شاخص ها امکان پذیر شد.

وی افزود: قبل از این دولت تنها 49 روستا گاز داشتند و امروز این میزان به 95 درصد رسیده است و تنها 7 روستا مانده است که مسئولین اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نماینده دولت در کلاله گفت: دانشگاه های ما 9 سال پیش کلنگ زنی شده بود و امروز با تلاش های مسئولین این دانشگاه ها در مهرماه افتتاح خواهند شد.

وی تصریح کرد: در حوزه منابع آب ما دو سال گذشته احساس خطر کردیم و در حوزه شهری حتی مناطقی وجود داشت که آب نداشتند ولی با تدبیر به این منطقه هم آب رسانی شد.

برزگر تاکید کرد: با همت مسئولین شهرستانی و استانی امروز شاهد کلنگ زنی چاه آب شرب برای شهر کلاله خواهیم بود و از این پس نیز مدیریت لازم را در حوزه آب خواهیم داشت.

امام جمعه کلاله نیز با تاکید به اینکه ما به نتایج برجام کاری نداریم، اظهار داشت: همین که 6 قدرت جهان را به پای میز مزاکره کشاندیم، این خود یک افتخار است.

وی افزود: این کشورها(کشورهای غربی) روندی را دنبال می کنند که اگر آنها در اداره کشوری دخیل نباشند، به آن کشور جهان سومی می گویند.

وی افزود: تحریم های شدید اقتصادی قبل از برجام را فراموش نکنیم، اینها با هدف تسلیم شدن ما بود که خوشبختانه مسئولین نیز تسلیم این خواسته ها نشدند.

امام جمعه کلاله تاکید کرد: دشمن به اینکه با جنگ نرم نمی تواند ایران را تسلیم کند، اذعان کرده است و این دشمن به دنبال ایجاد تفرقه قومیتی و مذهبی است ولی به امید خدا ما مردمی دشمن شناس داریم و در کنار آن روحانیت اهل تسنن نیز راهنمای مردم هستند.

کشیری تصریح کرد: باید در عمران و اقتدار کشور همه در کنار هم حرکت کنند و این دولت و آن دولت نکنیم و باید تیم قوی دولت نیز با روحیه جهادی و بسیجی( که 8 سال در برابر دشمنان استقامت کردیم) به عمران کشور فکر و عمل کنند.

شهرام غراوی نیز در این مراسم گفت: مجلس با رای بالای خود به کابینه، نشان داد که مجلس همراه و کنار دولت هستند.

وی افزود: دراین راستا مجمع نمایندگان استان گلستان نیز نشان داده که همراه دولت بوده.

غراوی تاکید کرد: در حوزه های مختلف شاهد تخصیص اعتبارات زیادی در استان گلستان بودیم و با موافقت مقام معظم رهبری، در سال های آینده شاهد تحولات زیادی در حوزه آب خواهیم بود.

نماینده شرق گلستان تصریح کرد: در کشور دارای امنیت هستیم و باید در حوزه اشتغال برنامه های مختلفی انجام شود و در همین راستا باید شهرهای مرز نشین که امنیت کشور را تامین می کند، مورد توجه قرار بگیرند.

غراوی یادآور شد: حوزه انتخابیه شرق گلستان کم توسعه یافته است و در سال های اخیر شاهد این بودیم که با کمک استاندار و مسئولین، این حوزه کم کم در حال توسعه است.

 استاندار استان گلستان نیز در این مراسم اظهار داشت: فرماندار کلاله یکی از پیگیرترین و هوشمند ترین فرماندارن گلستان است که این را از جهت شکرگزاری اعلام می کنم.

وی تاکید کرد: نصرت برزگر اگر از فرماندارن من نبود، بیشتر از این، از این فرماندار تعریف می کردم.

صادق لو با اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: منظور از عصر، امام زمان (عج) است و اینکه در ان به خسران انسان تاکید شده است، به این معنی است که به انسان گفته شده که تو را به عنوان تصمیم گیرنده برای خود گذاشته ایم و اگر خسرانی به تو وارد می شود، از خود تو(انسان) نشات می گیرد.

استاندار گلستان افزود: در همین دولت 9 هزار و 600 کلنگ زنی و افتتاح کردیم که برخی از انها به بهره برداری رسید و مردم می توانند در این خصوص راستی آزمایی کنند.

صادقلو یادآور شد: ما با سال های سیاه مالی روبرو بودیم و با این وجود، اینگونه عملکرد جای تحسین دارد و این در حالی است که گاهی برخی پروژه ریز می تواند در مکان خود، تاثیر خود را نشان دهد.

نماینده دولت در استان گلستان گفت: با بررسی 30 شاخص، در برخی از موارد ما افزایش 18 پله ای داشته ایم که این موضوع از سوی مرکز آمار اعلام شده است و متذکر می شویم که استان گلستان در عرصه اقتصادی رتبه 6 کشور را دارد.

استاندار گلستان اظهار داشت: 51 بنگاه اقتصادی ایجاد کردیم و در همین راستا در تسهیلات دهی به بنگاه های اقتصادی استان گلستان، در رتبه پنجم کشور قرار داریم، چرا که که در این خصوص بیش از 750 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه های اقتصادی دادیم.

وی به خرید گندم توسط دولت پرداخت و گفت: باید توجه داشت که خرید گندم به صورت تضمینی است تا به کشاورزان ضرری وارد نشود و امسال 1 میلیون و 100 هزار تن گندم در گلستان خریداری شد که با این میزان خرید،رتبه دوم کشور را دارا هستیم.

صادقلو اضافه کرد: هزار و چهل میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده است که 70 درصد کل را شامل می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.