1396-06-14 13:16
1142
1
43677
از سوی رییس ستاد سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی اعلام شد؛

دعوت از همه مردم قرآنی استان به جشنواره قرآن عترت دانشجویی

جشنواره بزرگ قرآنی دانشجویی کشور برای اولین در استان و به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و با حضور قاریان و فعالان قرآنی هفته آینده در تالارخلیج فارس دانشگاه برگزار خواهد شد.

دانشجو سلام؛ رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از همه مردم قرآنی استان گلستان برای حضور در سی و دومین جشنواره قرآن عترت دانشجویی که در این دانشگاه برگزار می شود دعوت کرد.

علی نجفی نژاد گفت: این جشنواره بزرگ قرآنی برای اولین بار در استان و به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر برنامه اصلی که با حضور دانشجویان قرآنی در بخش های مختلف برگزار می شود، محفل انس با قرآن نیز با حضور قاریان برجسته استانی در نمازخانه امام علی واقع در پردیس اصلی دانشگاه برگزار خواهد شد.

رییس ستاد سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور بیان کرد: جلسات متعددی از سال گذشته برای هماهنگی در جهت هرچه بهتر شدن این جشنواره با اعضای ستاد داشته ایم.

وی همچنین به دیدار اعضای ستاد با علما نیز اشاره کرد و گفت: در همین راستا دیداری با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله میبدی از علمای مطرح استان داشته ایم که رهنمودهای لازم را برای بهتر برگزار شدن و استفاده صحیح از آیات قرآن بیان کردند.

نجفی نژاد ادامه داد: بازدید از موزه گرگان و طبیعت گردی برای آشنایی با جاذبه های طبیعی و گردشگری گرگان از جمله برنامه های جانبی است که برای شرکت کنندگان در جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تجلیل از فعالین قرآنی استانی در بخشهای مختلف یکی دیگر از برنامه های جشنواره قرآنی دانشجویی می باشد.

رییس ستاد سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور گفت: 55داور ملی و برجسته قرآنی به داوری آثار ارائه شده در بخشهای مختلف می پردازند و قرار است در هر بخش به طور مشترک بین خواهر و برادر سه نفر انتخاب شود که البته در بخش آوایی افراد برگزیده به طورجداگانه انتخاب خواهند شد.

گفتنی است: سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی کشور از 19 الی 22شهریور ماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی اصغر طغرایی

امام خمیتی س : قران مشتمل بر تمام معارف است و تمام مایحتاج بشر است ........لبیک یا حسین ع از کلیه برگزاران مراسم قرانی بویژه دکتر نجفی ریاست دانشگاه صمیمانه متشکرم اجرکم عندالله

0
0
پاسخ
1396-06-14 15:54

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.