1396-06-15 16:58
1009
0
43720
حجة الاسلام امیرشاهی:

فضایل امام علی(ع)، ایشان را از شخصیت‎های دیگر متمایز کرده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: خصوصیات و فضایل امام علی (ع) ایشان را از شخصیت های جهانی دیگر تا به اکنون متمایز کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت هفته امامت و ولایت ، در خصوص شخصیت حضرت امیر المومنین امام علی (ع) اظهار کرد: امام علی (ع) دارای خصوصیات و فضایلی بود که ایشان را از شخصیت های جهانی دیگر تا به اکنون متمایز کرده است . بطوریکه حتی مستشرقان عالم درباره ی ایشان می گویند ، امام علی ( ع ) برای زمان خودش زیاد بوده . آری ، شخصیتی که علم ، همانند سیل از ایشان جاری می شده و مردم نمی توانند آن حضرت را درک کنند . 


کارشناس مسائل دینی و مذهبی بیان کرد: شخصیت امام علی (ع) در نزد اولیاء و مردان انقلابی و الهی، در صف و ردیف پیامبرانى‏ همچون حضرت ابراهیم (ع)، حضرت موسى (ع)، حضرت عیسى (ع) و حضرت محمد (ص) قرار دارد ، بعبارت دیگر ، امام علی (ع) ، پیامبر و نبی نیست اما خضوع ، تسلیم ایشان در برابر پیامبر اسلام (ص) و ایمان راستین حضرت (ع) به خاتم پیامبران (ص) چیزى نیست که قابل کمترین تردید باشد . 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه تصریح نمود : یکی از مهمترین ویژگی های حضرت امام علی (ع) عطوفت و مهربانی است ، بطوریکه همواره دوستی و مهربانی را به دیگران سفارش می نمود و آن را مایه فزونی و برکت می دانست . امام علی (ع) در حدیثی زیبا می فرماید « دلهاى رجال رمنده است ، هر كه آنها را با مهربانی و الفت رام كند ، به او روى مى آورند یعنی فقط و فقط با مهربانی و خوش اخلاقی می شود مردم را به خود جذب کرد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.