1396-06-30 12:58
988
0
44334
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

عزاداری برای امام حسین (ع) باید همراه با معرفت باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه گفت: باید عزاداری ما برای امام حسین (ع) عارفا به حقه و همراه با معرفت باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری با توجه به نزدیک شدن به ایام عزاداری حضرت سید الشهداء(ع) اظهار کرد: برگزاری عزاداری برای امام حسین (ع  در حقیقت زنده نگه داشتن نام ، یاد و فلسفه اقدام عملی امام حسین (ع) برای دین و دنیای بشریت است .

وی  افزود: بعبارت دیگر ما با برگزاری این عزاداری ها می خواهیم ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی، فرهنگ ظلم ستیزی و انسانیت حقیقی را زنده نگه داشته و با تجلیل از جایگاه این حضرت، ایشان را الگو قرار داده و فرهنگ عاشورایی را نشر دهیم.

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به برپایی عزای همراه با معرفت و شناخت تاکید کرد: مهمترین نکته در برگزاری عزای سید الشهداء (ع)، برپایی عزای همراه با معرفت و شناخت است، همانگونه که ما وقتی به زیارت ائمه اطهار (ع) می رویم باید عارفا به حقه و همراه با معرفت باشد ، باید عزاداری ما هم عارفا به حقه و همراه با معرفت باشد . 

رئیس اداره تبلیغات شهرستان مراوه تپه در پایان تصریح نمود: فردى که در مجالس عزادارى، شرکت مى‏کند باید شعور ، شور ، شناخت ، معرفت و عاطفه را درهم ‏آمیزد و با توجه به این مسائل باید انگیزه‏اى قوى در او بوجود آید تا هنگام خروج از مراسم عزادارى مانند انسانی ‏شود که هدفش فقط و فقط انجام عمل در جهت رضای خداوند باشد و اوصاف الهی و حسینی (ع) در وجودش موج بزند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.