1396-08-17 19:54
1030
0
46327
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

اربعین حسینی یک محور حیاتی برای تبلیغ آرمان امام حسین (ع) است

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه گفت: اربعین حسینی یک محور حیاتی برای تبلیغ آرمان امام حسین (ع) است.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیرشاهی ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اربعین امام حسین (ع) فقط یک روز و زمان خاص نیست که در آن روز ما به یاد امام حسین (ع) مظلومیتش وفرزندان و خانواده اش بیفتیم و یک مراسم عزاداری را برپا نموده و در پایان نیز به جریان عادی زندگی خود بازگردیم.

کارشناس مسائل دینی و مذهبی در ادامه تصریح نمود: اربعین حسینی (ع) توسط ما باید برای 7 میلیارد انسان روی زمین و همه مخلوقات عالم بطوری باشد که تصویری از نهضت و قیام خونین عاشورا را دوباره تجلی کرده و یادآور شود، امروز مهمترین رسالت ما انجام همان رسالت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه یاد شهادت امام حسین(ع) در اربعین زنده می شود خاطر نشان کرد: بنی امیه همانطور که امام حسین(ع) و یاران عزیزش را از صفحه روزگار کنار زد و به شهادت رساند، می خواستند یاد و خاطره آنها را هم از بین ببرد. اما اگر این کار را می کردند در این صورت این شهادت برای عالم اسلام فایده ای می داشت؟

حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در پایان تاکید نمود: امام حسین (ع) برای اصلاح امت اسلام شهید شد و این را انسان های امروز باید بدانند و این وظیفه و رسالت مهم ماست که در اربعین حسینی (ع) که میلیون ها زائر راهی کربلا هستند و میلیون ها انسان در سراسر جهان از طریق رسانه ها این روز را پیگیری می کنند، تبلیغ آرمان کربلا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.